Waardering Windows-onderwerpen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:44
Tja ik stond hier toch echt versteld van:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1483593

Mijn bericht:
Stewie schreef:
die kan niet meer dan 8GB terwijl OS X toch ff 1terabyte aankan
een kennis van mij heeft 24GB in zijn mac, en met Final Cut Pro kun je toch echt well 10GB gebruiken "super snel"
x64 kan 128GB aan, dus ik weet niet wat je hier nou loopt te bazelen:
http://www.microsoft.com/...4bit/evaluation/top5.mspx
8GB is het maximum voor de doorsnee DDR2-pc, maar zeker niet de limiet van Windows. En er komen steeds meer borden die ook grotere modules ondersteunen (ik heb het hier niet over serverbordjes, die Gigabytes aan geheugen kunnen bevatten, natuurlijk).
Wordt gezien als Flamebait?! Normaal gesproken vind ik dit soort topics een beetje nutteloos, maar het is wel altijd raak bij dit soort topics. Die van mij is toch totaal geen flamebait en puur informatief?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

kickje naar TMF

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

"dus ik weet niet wat je hier nou loopt te bazelen" had je best weg mogen laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:44
Maar dan ist toch alsnog geen flamebait? Maar och, ik ben er al meer verzoend ;). Vind gewoon dat veel mensen niet echt eerlijk waarderen en vaak ook onderwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

'Bazelen' is natuurlijk niet echt aardig - en met ons modsysteem krijg je dan 1 flamebait en twee informatiefjes, en kom je op +1 of +2 - wat dus al het geval is ;) Hoe groffer de term, hoe hoger het percentage flamebaits, ik zie hier geen probleem in :)

De rest van je reaktie is niet de hoogvlieger die de aandacht van dat 'bazelen' afleidt: Windows 98 kreeg al stuipjes bij meer dan 512MB en niet-64bits x86's zitten afaik inderdaad aan een limiet van 232B=4GB vast. Door één variant van Windows te noemen weerleg je z'n punt niet substantieel, al heb je feitelijk wel gelijk dat de door hem genoemde grens niet absoluut is. Claimen dat Windows in het algemeen meer dan 8GB aankan is hierom in elk geval geen +4 waard ;)

Verder is het wel degelijk een beetje flauw om niet onder de gewraakte post te reageren, maar een nieuwe thread te starten. Als de oorspronkelijke post wordt weggemod, staat jouw post op grond van z'n informatieve waarde dan nog boos te doen - ik kan me voorstellen dat dat wel een beetje als provocatief gezien wordt.

Waar je wel gelijk in hebt is dat veel moderaties bepaald niet met de FAQ in gedachten uitgedeeld worden. Live and learn, what say you ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.