ik heb dus net geprobeerd om mijn 6800 te unlocken (Asus V9999/TD, agp) en alles ging goed, ik starte mijn pc opnieuw op maar sindsdien blijft mijn scherm maar aan en uit springen na het opstarten?? nu wil ik de pipelines dus weer sluiten maar hoe moet ik dat doen als ik mijn pc niet normaal meer kan opstarten? Veilige modus werkt nog wel... maar dan zie ik dus de kaart niet met rivatuner.. HELP ME!
pci vga erin droppen? wat bedoel je.. een andere kaart? en dan rivatuner verwijderen en dan mijn 6800 erweer in?
ja, een gewoon pci-3d kaartje. Dan start je de pc, de-installeer je rivatuner. je zet de pc uit, en doet je 6800 er weer in...klaar
in normaal nederlands
in normaal nederlands
MSI GX660R for the win!
kan ik rivatuner niet gewoon verwijderen in de veilige modus en dan reboot? ik heb hier geen pci kaartje wel nog een radeon 9800pro, werkt dat ook?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 15:21 ]
Zeer waarschijnlijk werkt dat welVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:20:
kan ik rivatuner niet gewoon verwijderen in de veilige modus en dan reboot? ik heb hier geen pci kaartje wel nog een radeon 9800pro, werkt dat ook?
En veiligemodus en dan RivaTuner verwijderen?
[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 10-12-2005 15:24 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
zeer waarschijnlijk Hmmm...... ik moet het wel zeker weten? het is een softmod dus je zou denken dat als je de software de-installeer hij weer terug naar de originele staat zou gaan? toch?
Verwijderd
ja sorry.... maar dit moet tochwel logische zijn.... is volgens mij ook genoeg met de search hier te vindenEgg schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:20:
ja, een gewoon pci-3d kaartje. Dan start je de pc, de-installeer je rivatuner. je zet de pc uit, en doet je 6800 er weer in...klaar
in normaal nederlands
netjes hoor,
de TS vraagt om hulp , krijgt niet al te verstandige opmerkingen met betrekking tot extra vga kaarten uit de kast trekken , en bedenkt zelf de oplossing dmv veilige modus
"geniaal"
de TS vraagt om hulp , krijgt niet al te verstandige opmerkingen met betrekking tot extra vga kaarten uit de kast trekken , en bedenkt zelf de oplossing dmv veilige modus
"geniaal"
i5-2500k /MSI GTX 1080 8 GB X Gaming / 8GB Mem / 6TB storage/ B&Q 32 inch WQHD/
Hehehe
... don't worry
houdt ons scherp....
binnenkort ga ik weer op mn vingers getikt worden
binnenkort ga ik weer op mn vingers getikt worden
Verwijderd
Zo moet dat ookultratrottell schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:27:
netjes hoor,![]()
de TS vraagt om hulp , krijgt niet al te verstandige opmerkingen met betrekking tot extra vga kaarten uit de kast trekken , en bedenkt zelf de oplossing dmv veilige modus![]()
"geniaal"
ja rivatuner is een software matige unlocker.
donder rivatuner eraf in veilige modus en je probleem zou verholpen moeten zijn...
ik neem niet aan dat rivatuner in de Nvidia drivers rommelt...
anders zou je eventueel nog kunnen proberen in veilige modus de vga drivers weg te gooien.. maar ik schat dat rtuner voldoende is
donder rivatuner eraf in veilige modus en je probleem zou verholpen moeten zijn...
ik neem niet aan dat rivatuner in de Nvidia drivers rommelt...
anders zou je eventueel nog kunnen proberen in veilige modus de vga drivers weg te gooien.. maar ik schat dat rtuner voldoende is
Verwijderd
Ja, ik zou zeggen van wel. Gewoon via software deinstalleren.
Ik heb zelf geen problemen met unlocken en rivatuner gehad. Dus ik speculeer alleen maar.
Ik begrijp dat je het een linke zaak vind, maar zoals je zelf al zegt is de kaart softwarematig gemod,en kan je het gewoon weer makkelijk teniet doen.
Of niet dan Riva-experts, dat is toch zo?
Ik heb zelf geen problemen met unlocken en rivatuner gehad. Dus ik speculeer alleen maar.
Ik begrijp dat je het een linke zaak vind, maar zoals je zelf al zegt is de kaart softwarematig gemod,en kan je het gewoon weer makkelijk teniet doen.
Verwijderd
ik zelf heb deze probs ook gehad, en via rivatuner erweer af te halen is alles weer normaal. Het is totaal niet link ofzo, en rivatuner rommelt niet in de drivers.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:37:
Ja, ik zou zeggen van wel. Gewoon via software deinstalleren.
Pagina: 1