Het is nu al weer bijna twee weken geleden dat we de weektopics hebben ingevoerd en iedereen er aan heeft kunnen snuffelen. Als het goed is hebben de meesten van jullie dan nu ook wel een idee van wat de opzet is, het doel was het verminderen van het aantal DPCH's om door de bomen het bos te kunnen blijven zien in de DPCH jungle.
Op deze manier willen we /5 overzichtelijk houden en ruimte maken om projecten als einstein e.d. te kunnen posten. Wij denken dat een dagelijkse lijst van 25 nieuwe DPCH's onduidelijkheid, dubbelposts en zoeken naar het project waar je aan mee doet veroorzaakt
Dan rijst natuurlijk nu de vraag hoe het ervaren wordt bij de DPC'ers en daarom dit topic.
Dsmarty en ik zijn benieuwd naar jullie mening over de weektopics, of er voor/nadelen zijn en welke voor jou het zwaarste wegen.
Voor je begint te tiepen even een paar dingen ter verduidelijking:
• Ja we luisteren naar de feedback, daar baseren we de eindbeslissing op.
• Luister ook naar iemand met een andere mening (houdt de discussie leuk)
• Nee hard schreeuwen helpt niet om de uitslag in je voordeel te beslissen
• Geef een duidelijke beredenering van je motivatie, hoewel we respect hebben voor gevoelens kunnen we niets met opmerkingen als "het voelt niet lekker" "ik vindt het niets" "super!"
• We gaan er van uit dat je de weektopics ook kent en niet alleen van de buitenkant (weet waar je over praat)
Op deze manier willen we /5 overzichtelijk houden en ruimte maken om projecten als einstein e.d. te kunnen posten. Wij denken dat een dagelijkse lijst van 25 nieuwe DPCH's onduidelijkheid, dubbelposts en zoeken naar het project waar je aan mee doet veroorzaakt
Dan rijst natuurlijk nu de vraag hoe het ervaren wordt bij de DPC'ers en daarom dit topic.
Dsmarty en ik zijn benieuwd naar jullie mening over de weektopics, of er voor/nadelen zijn en welke voor jou het zwaarste wegen.
Voor je begint te tiepen even een paar dingen ter verduidelijking:
• Ja we luisteren naar de feedback, daar baseren we de eindbeslissing op.
• Luister ook naar iemand met een andere mening (houdt de discussie leuk)
• Nee hard schreeuwen helpt niet om de uitslag in je voordeel te beslissen
• Geef een duidelijke beredenering van je motivatie, hoewel we respect hebben voor gevoelens kunnen we niets met opmerkingen als "het voelt niet lekker" "ik vindt het niets" "super!"
• We gaan er van uit dat je de weektopics ook kent en niet alleen van de buitenkant (weet waar je over praat)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME