Toon posts:

[SB Audigy 2 ZS] Geluid harder zetten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kaart al meer dan een jaar, maar nu kan ik bij de geluidsinstellingen plots het geluid niet harder dan 50% zetten. Elke keer als ik de slider naar een hoger percentage schuif, hoor ik heel even harder geluid, maar dan schiet de slider weer naar 50%. Het lijkt wel of het ergens staat ingesteld/geblokt/afgeknepen. Voor zachter zetten geldt hetzelfde.

Hetzelfde geldt overigens ook voor de volumeknoppen van mijn toetsenbord en andere mediaplayers. Waar kan dit aan liggen?

:?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 12:57 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt 2 verschillende mogelijkheden om je geluidsinstellingen te wijzigen: mixer (Windows inbegrepen) en de Creative Mixer. Vergelijk die instellingen eens, en zet ze allebei op de juiste instelling.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Heb je dit al geprobeerd?
Alle drivers de-installeren, rebooten en vervolgens "from scratch" opnieuw installeren om vervolgens weer opnieuw op te starten.
Ik had op een gegeven moment geen keuze meer voor 6.1 geluid (wel 4.1 en lager) en bovenstaande loste het probleem op!

We have just one world, but we live in different ones...