[MSN] E-mail adres invullen traag, niet kunnen aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 907 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 14:12
Ik heb gister juist een nieuwe Windows "installatie" gedaan vanaf mijn herstel cd's van Acer. (XP home)

Alles goed verder, de meeste basis dingen geinstalleerd en drivers geupdate, alleen nu heb ik 1 vreemd probleem:
MSN messenger werkt niet juist. Als ik mijn e-mail adres probeer in te vullen gaat dat heel langzaam, het lijkt alsof de applicatie hangt als het ware, er verschijnt dan letter voor letter heel langzaam wat ik typ. Het password gaat wel vlot. Als ik dan aanmelden doe, krijg ik meteen dat de service niet beschikbaar is.

Ik heb toevoegingen die ik al geinstalleerd had (MSG plus) al gedeinstalleerd en verschillend aantal keer gereboot. Ook heb ik messenger al volledig opnieuw geinstalleerd (en gechecked of ook de directory weg was). Het probleem blijft echter bestaan.

Overigens werkt Windows Messenger wel goed. Op google kom ik enkel problemen tegen over langzame filetransfers enzo. Heeft iemand hier dit probleem al eens meegemaakt? Als het moet installeer ik heel het zootje maar weer opnieuw, maar misschien is het een simpel probleem. Er is nog geen virusscan geinstalleerd, enkel wat programma's die ik altijd al draai.

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 00:37
Ik heb hier net hetzelfde probleem met een acer laptop. Het probleem ontstaat hier bij het installeren van de HP PSC 1410 printer driver. Als ik een systeemherstel doe werkt alles terug, maar de printer niet. Iemand een idee hoe dit op te lossen is zodat alles werk? het is een acer aspire 3003LMi.

• rulus
  • Laatst online: 19-09-2025
had ik ook met m'n acer aspire 1692 en msn messenger 7.5 (?)
heb ook een hp psc 1510

was opgelost met installeren van Msn messenger 7.0, maar kgebruik nu Windows messenger 5.1 (MSN teveel zooi voor mij ;)

toch wel benieuwd naar de oplossing...

Verwijderd

Hier het zelfde probleem. Ook op een Acer Aspire. Zonder Printer geinstalleerd.

• kdhoe
  • Laatst online: 17-07 00:37
Bij mij is het probleem nu opgelost. Ik heb gewoon geformatteerd en windows geinstalleerd met een "gewone" Windows XP home cd, dus niet met de acer recovery cd's. De drivers komen allemaal van de acer site. Ik heb geen tools geïnstalleerd, alleen de nodige drivers.

Nu werkt alles in ieder geval perfect.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Toch een probleem wat ligt bij Acer, aangezien ik er ook last van heb na het installeren van mijn printer (via netwerk)

Ookal van alles geprobeerd en in een format heb ik geen zin, omdat ik hem net een dag heb en alles geinstalleerd

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

aMSN, MirandaIM, Trillian etc als alternatief zijn ook traag?

Het uitschakelen van deze service
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
lost niks op?

Welke processen zijn er allemaal actief?

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Het probleem is enkel en alleen met msn 7.5, 7.0 en oudere versies werken hier perfect, echter wil ik graag gebruik maken van 7.5

Heb anbmServ.exe uitgeschakeld, ook geen succes en ik zal zo een screenshot maken van de active processen

Plaatje: http://roysterken.nl/processen.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Royal op 28-12-2005 14:02 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als iemand nog een echte oplossing denkt te weten hou ik me aanbevolen !!!! Het opnieuw installeren van je pc vind ik niet echt een oplossing namelijk

Bvd

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-07 07:38
Kunnen jullie alleen wel gewoon via hotmail.com inloggen? Aangezien het probleem mij bekent voorkomt. (installatie hp printer en daarna niet kunnen inloggen). Het geval bij mij is helaas dat ik nu ook niet meer op hotmail.com kan inloggen. Geeft aan dat ik het te vaak met een fout wachtwoord heb geprobeerd. (dit is niet het geval)

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Het invullen van het email adres gaat al ontzettend traag, en daarnaast zet MSN zichzelf ook nog op de voorgrond, en maakt niet uit wat ik invoer bij email, het lukt allemaal niet

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Oplossing gevonden, bij mij werkte het volgende

Start => Uitvoeren => "regsvr32 MSXML3.dll"

Hopelijk hebben de anderen er wat aan

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 10:19
Hier met 7.5 en 8 Beta dezelfde problemen. Bovenstaande oplossing werkt hier niet... Iemand een idee? 't Is ook een Acer: de 3002WLMi.

Verwijderd

Royal schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:47:
Oplossing gevonden, bij mij werkte het volgende

Start => Uitvoeren => "regsvr32 MSXML3.dll"

Hopelijk hebben de anderen er wat aan
Weken gezeik gehad, laptop geformateerd etc. Nu lees ik dit, werkt meteen!

Hulde!
Pagina: 1