jbl on stage II speakers: waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 17:32
hallo,

ik ben dus op zoek naar de jbl on stage 2 speakers van jbl, omdat die dus compatible zijn met de 5g en nano. de on stage 1 speakers zijn dat niet omdat er nog geen adapterplaat voor is. ik denk dat jbl deze ook niet gaat leveren omdat ze de on stage 2 willen promoten.

nu kan ik die dingen (on stage 2) dus gewoon in de applestore van de vs zien, maar niet de nederlandse.... geen enkele webwinkel of gewone winkel heeft ze in nederland.

dus heeft iemand een idee waar ik ze kan bestellen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Heb je echt alle winkels geprobeerd? je zou ook een tent als machouse, ljs, hkr of een andere grote tent kunnen bellen of ze hem willen bestellen voor je.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb je al geprobeerd via www.mp3man.nl, of andere webwinkels.

workstation server laptop

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb je op google gezocht?

[ Voor 20% gewijzigd door Matias op 10-12-2005 13:21 ]

• HJR
mp3man en google laten alleen de on stage 1 speakers zien. ik zoek eigenlijk een amerikaanse webshop die gewoon naar nederland shipped.

apple center rotterdam kan ze niet bestellen. ljs kan ik wel proberen....

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

HJR schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:33:
mp3man en google laten alleen de on stage 1 speakers zien. ik zoek eigenlijk een amerikaanse webshop die gewoon naar nederland shipped.

apple center rotterdam kan ze niet bestellen. ljs kan ik wel proberen....
Apple mailen een optie?

Verwijderd

Is er gewoon niet een goede reden dat deze tweede versie nog niet leverbaar is in Nederland. Dit vanwege de RF afstandsbediening. Ik kan me voorstellen dat de richtlijnen in Europa anders liggen dan in Amerika met betrekking tot de frequenties die je mag gebruiken. Is een beetje hetzelfde als met de FM transmitters wat in Nederland verboden is en in Amerika niet.

Verwijderd

.... Bang en Olufsen remotes werken ook op RF hoor?

• HJR
T-H schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:49:
[...]

Apple mailen een optie?
Hahaha ik kon op de applesite nou niet echt een email adres vinden... Misschien suggesties?
Pagina: 1