Toon posts:

Gaming G15 toetsenbord maakt pc slomer

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Twee weken geleden heb ik de Logitech Gaming g15 toetsenbord aangeschaft. Mooi ding. Alleen na de installatie viel me gelijk op dat mijn hele pc er slomer van werd.

Bijvoorbeeld bij het spel Unreal Tournament 2004 duurt het opstarten 5 a 10 sec langer. Me pc lijkt heel even vast te hangen. Dit blijkt ook wel als ik op teamspeak zit, dan haperen even alle stemmen 5 seconde lang. Ook als ik bijvoorbeeld in een game zit en even terug moet naar windows, blijft de pc ook lang hangen wat eerst niet zo was.

Met mijn oude toetsenbord had ik dit niet. Ik heb ook de nieuwste drivers (versie: 1.01.112) draaien. Alles al opnieuw geinstalleerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Erg vervelend omdat dat gewoon niet hoort.

Mijn pc specs (misschien wel handig)

AMD athlon 4400+ dual core,
Nvidia 7800 gtx 256mb,
ASUS a8n premium,
1gb ocz gold vx,
WD 74gb hd + 250 DM10 Maxtor,
Tagan 530W voeding,

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben, want ik kom er alleen niet uit :'(

alvast bedankt!

gr Paul

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik zou eerst even kijken ofdat het echt wel aan dat toetsenbord ligt door even jou oude weer aan te sluiten en te kijken ofdat dan alles wel weer naar behooren werkt, zo niet dan zou ik eens gaan kijken wat er allemaal op de achtergrond draait en wat voor resources er door wat verbruikt wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Gelijk maar even gedaan natuurlijk. Ik zit hier nu op mijn oude toetsenbord, en alles werkt weer perfect. Wel heb ik rechtsonderin even het drivericoontje weggeklikt. Ga ik nu even proberen met mijn g15.

* edit *

Met mijn g15 nu weer het oude verhaal :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 10:12 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Kan je dat toestsenbord niet zonder die logitech drivers gebruiken?

Verwijderd

stel deze vraag anders ff in het g15 topic wat al een tijdje loopt misschien hebben meer mensen het.
kennis van me heeft er 1 maar die heeft er geen last van

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok gedaan :*)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah