Ik ben op zoek naar een printer server voor mijn Canon Pixma ip5000 printer. Ik wil geen oude PC o.i.d. gebruiken. Het probleem is dat veel printer server alleen communicatie van de PC naar de printer ondersteunen en niet terug. Hierdoor mis je features van de printer die best interessant zijn, zoals CDs printen, inkt patroon status, etc. Bovendien geeft de driver van Canon dan telkens een waarschuwing dat de communicatie met de printer niet in orde is, heel irritant natuurlijk.
Hier staat wel wat info, maar nergens staat dat een van de servers goed bi-directional werkt met de ip5000 (of een andere uit de pixma serie, dat zou waarschijnlijk ook wel voldoende zijn). Dit forum levert met een kleine search ook niet direct iets bruikbaars op.
Hopelijk heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee en kan me verder helpen. Alvast bedankt voor de moeite.
Hier staat wel wat info, maar nergens staat dat een van de servers goed bi-directional werkt met de ip5000 (of een andere uit de pixma serie, dat zou waarschijnlijk ook wel voldoende zijn). Dit forum levert met een kleine search ook niet direct iets bruikbaars op.
Hopelijk heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee en kan me verder helpen. Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 9% gewijzigd door KopjeThee op 10-12-2005 10:05 ]