Op het moment heb ik een naar mijn idee zeer vette casemod in mijn hoofd zitten. Gebaseers op de silverstone TJ07. Het is in principe de bedoeling dat ik rond februari volgend jaar deze kast aanschaf en er een echt project van ga maken. Welke ik ook hier zal posten uiteraard. Maar nou zou ik graag is willen weten of er ook kleine compacte/stille hydraulische pompen bestaan?? Het gewicht wat verplaatst moet worden zal naar mijn inschatting niet meer zijn dan een 2 kilo. Het is een groot pluspunt als dit zonder al teveel lawaai gepaard zou kunnen gaan.
Ik ga hier niet vertellen wat mijn plan is, want dat moet een verrassing blijven. Wat ik namelijk op dit moment in mijn hoofde heb zitten heb ik nog bij niemand gezien. Maar ik zou jullie zeer dankbaar zijn als iemand wat over zon pomp weet met toebehoren erbij. Heb zelf ook al gezocht maar nog niet veel gevonden. Na deze post waag ik nog een google poging en dan ga ik slapen
.
Heb het ook al gevraagd aan een familie lid waar ik van dacht die weet dat vast maar tevergeefs.
Ben jullie zeer dankbaar met een andere optie om iets te tillen (niet pneumatisch ivm lawaai) of een goede degelijke pomp
BVD Cyberchrist
Ik ga hier niet vertellen wat mijn plan is, want dat moet een verrassing blijven. Wat ik namelijk op dit moment in mijn hoofde heb zitten heb ik nog bij niemand gezien. Maar ik zou jullie zeer dankbaar zijn als iemand wat over zon pomp weet met toebehoren erbij. Heb zelf ook al gezocht maar nog niet veel gevonden. Na deze post waag ik nog een google poging en dan ga ik slapen
Heb het ook al gevraagd aan een familie lid waar ik van dacht die weet dat vast maar tevergeefs.
Ben jullie zeer dankbaar met een andere optie om iets te tillen (niet pneumatisch ivm lawaai) of een goede degelijke pomp
BVD Cyberchrist