Ik heb sinds kort een probleem met zowel m'n iPod als m'n PSP. Het zit namelijk zo dat als ik een van deze twee probeer te verbinden onder windows, dat ik niet langer bij mijn schijf terecht kan(dus niet op mn ipod maar ook niet op de ms van mn psp). Als ik dan onder disk management kijk(bij system management)dan staat er wel de schijf die ik wil hebben maar daarvoor staat echter geen drive ingevuld(dus geen f: of g: oid). Normaal kon ik dit wijzigen door met rechtermuisknop er op te klikken en te selecteren assign or change drive letter maar als ik hier op klik dan gebeurt er gewoon niets. Ik kan wel op properties klikken en format en de gegevens achter de schijf staan verder allemaal goed weergegeven. Bij andere, niet verwijderbare schijven kan ik wel de driveletter veranderen. Wat me trouwens opvalt is dat het hier gaat om fat32 drives, terwijl mijn andere schijven ntsfformaat zijn. Misschien dat hier iets fout gaat?
Het gebeuren (zowel mn ipod als psp) werken echter wel goed op mn andere installatie, van winxp.
En het gekke is dat het altijd goed gewerkt heeft, maar nu niet meer..
Als iemand niet begrijpt wat ik bedoel kan ik wel een screenshot plaatsen maar ik neem aan dat mn verhaal duidelijk genoeg is.
Het gebeuren (zowel mn ipod als psp) werken echter wel goed op mn andere installatie, van winxp.
En het gekke is dat het altijd goed gewerkt heeft, maar nu niet meer..
Als iemand niet begrijpt wat ik bedoel kan ik wel een screenshot plaatsen maar ik neem aan dat mn verhaal duidelijk genoeg is.