Toon posts:

Logitech Harmony 885, problemen met instellen/programmerem

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen deze afstandsbediening maar ik krijg hem niet fatsoenlijk ingesteld.

Ook zit er geen gebruiks aanwijzing bij geleverd, alleen een online versie die zeer incompleet is, al met al kom ik er niet uit.

Het probleem:
- Ik wil dat de power up en down functies niet werken, dus dat alle apparaten aan of uit blijven als ik een activiteit kies. Nu kan je dit wel instellen maar om 1 of andere onbekende reden kijkt die harmony er niet naar en als je dan op een nieuwe activiteit klitk springt je apparatuur nog gewoon aan of uit.

Ik kan niet gevonden krijgen hoe ik dat moet uit zetten.....

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Ik heb er ook net eentje gekocht. Ligt nu al anderhalf uur op de lader maar als ik hem eraf pak gaat ie nog steeds meteen uit.... Hoop maar dat de accu wel goed is...

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar voordat ik hem kocht heb ik wel internet goed afgezocht en het volgende topic op een ander forum gevonden. Hier zitten best veel gebruikers van een 885. Hoop dat je hier antwoord krijgt op je vraag, want ik ga ook tegen hetzelfde probleem aanlopen vrees ik.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30733.msg406190

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb sinds gisteren ook een Harmony, een 525.
Nou zeg wat een drama om dat ding aan de praat te krijgen, die site waarop je dat allemaal moet doen is zo ontzettend langzaam, en ik heb het dan echt over 2 tot 3 minuten laden elke keer als je op OK klikt ofzo.
En het grootste probleem is nog dat hij het niet goed doet, alle commando's die hij naar mijn Marantz AV receiver/cd speler/tape deck stuurt. gooien de tv in de war. en andersom, echt een drama en je wordt er helemaal gek van.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me inmiddels vrij goed, maar het is niet de meest eenvoudige manier om hem te programmeren.

Wat betrefd die accu:
Bij mij is de accu "te klein", ik moest er een kartonnetje tussen duwen zodat ie goed contact maakt, ook de contacten op de lader maken soms slecht contact.