Red Alert 2 verliest internetconnectie na spelen*

Pagina: 1
Acties:

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 21:29
Hoi,

Ik zit hier een beetje met mijn huisgenoten Red alert 2 te spelen en nog met wat vrienden over internet maar elke keer als ik een potje heb gespeeld via internet vliegt mijn connectie eruit en moet ik de pc rebooten. De rest heeft er geen last van en dit is eigl nogal vervelend. Heb geen flauw id waar ik het probleem zoeken moet. Iemand een id?

Alvast bedankt!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Je zit al zolang op GoT en toch missen er een hoop dingen in je topicstart ;)
PC specificaties
Soort internet en provider
Wat je zelf al hebt geprobeerd

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 15:46

aapelite

Do the kirby!

Er is een send delay optie bij de options ergens. Die zou je even kunnen proberen, lost weleens wat problemen op, verder kan je evt een netwerk kaart uitschakelen wanneer je er meer dan 1 geinstalleerd hebt, maar dat zal wel niet.

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 21:29
Aan de provider (chello) kan 't zowiezo niet liggen want bij mijn huisgenoot werkt hij wel perfect.
Delay option werkte helaas ook niet.
Verder heb ik een AMD 64 4300+
Ati X800
1 gig geheugen.
win xp met SP1

Iemand enig id?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hou het nuttig. Neem een kijkje in de Pricewatch en huiver

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 15:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Dit probleem heb ik ook en nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Al heel wat fora langsgeweest maar nergens een goede oplossing.

Ik heb een ;

Asus P5AD2 Deluxe moederbord
onboard Broadcom LAN kaart
onboard Broadcom WLAN netwerkkaart
Pentium 4 3.2Ghz. HT

Na het spelen van een Internet game krijg ik een disconnected error van Westwood. Wanneer ik gebruik maak van mijn gewone LAN kaart dan kom ik Windows nog wel in, maar moet ik de PC ook rebooten.

Nu dacht ik dus dat het aan de netwerkkaart lag. Eerst de drivers al een update gegegeven etc. Maar dat hielp niet. Toen mijn WLAN kaart als standaard netwerkkaart geprobeerd. Als ik dan uit een Internet game kom reboot de PC spontaan.

Het lijkt er dus wel op alsof RA2 een flink hardwareconflict heeft met het netwerkonderdeel van XP. Die reboot verbaast me, want wanneer gebeurt dat tegenwoordig nog.

Het disablen en vervolgens enablen van de LAN kaart helpt niet, XP krijgt de kaart geeneens gestopt.

RA2 heb ik ook in alle aanwezige compatability modes geprobeerd, wil maar niet!

Herkent iemand deze problemen?

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Heb het probleem bij mij op kunnen lossen door mijn netwerkdrivers te updaten naar de allernieuwste versie. Niet via Microsoft Update, maar direct bij de driverfabrikant (Broadcomm dus).

Ook heb ik de drivers van mijn SATA bus en IDE bus geupdate.

Hierna geen enkel probleem meer met het starten van het spel. Voorheen liep het de eerste keer consequent vast en moest ik de applicatie via Task Manager beëindigen, nu start het direct.

Ook na het spelen van een Internet game kom ik nu direct weer in de lobby terecht zonder crash. Ik hoop dat deze oplossing ook voor anderen werkt.
Pagina: 1