[Software Update] iLife '05 verschijnt niet

Pagina: 1
Acties:

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Op mijn PowerBook met OSX 10.4.3 en iLife'05 verschijnen updates voor iLife niet in Software Update. Een herinstallatie van iLife (iLife eerst verwijderd, en de .pkg files in /Library/Receipts ook verwijderd) en een reboot daarna had geen resultaat. Mijn Mac Mini (Tiger Server 10.4.3) en verschillende overige Macs die ik heb getest laten allemaal wel de iLife updates zien in Software Update.

Wie o wie helpt mij, want Google leek het antwoord niet te hebben (of ik google niet goed genoeg ;) )

Launching containers into space

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:09
Heb je voor de installatie ook nog andere iLife 05 mappen gedelete, bijvoorbeeld in ~/Library/?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien iLife updates genegeerd? Genegeerde updates kun je o.a. herstellen via Systeemvoorkeuren → Software-update → Herstel genegeerde updates. Overigens staan die updates bij mij als Pages updates en Keynote updates. Zijn de updates misschien al geinstalleerd? Je kunt de updates trouwens ook gewoon los downloaden (update voor Keynote en update voor Pages).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Het probleem is 'opgelost'. Schijnbaar moeten je iLife programmas in /Applications staan, en bij mij stonden ze in /Applications/iLife. Iemand een idee om dit aan te passen, want ik houd wel van een opgeruimde Applications Folder? :)

Launching containers into space

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Alle applicaties moeten in de Applications Folder staan willen ze gecheckt worden. Waar dit aan te passen is, geen idee. Misschien een kijkje nemen in de SoftwareUpdate.app? Je kan er vast wel iets uitvogelen, of dit een goed is, is een tweede. ;)

kleurbleur.nl

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
Whieee schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:38:
Het probleem is 'opgelost'. Schijnbaar moeten je iLife programmas in /Applications staan, en bij mij stonden ze in /Applications/iLife. Iemand een idee om dit aan te passen, want ik houd wel van een opgeruimde Applications Folder? :)
Is niet aan te passen, was eerst wel iets voor waar je het nieuwe pad in kon aangeven maar dat werkt niet meer sinds 10.4

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ballebek schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:54:
[...]

Is niet aan te passen, was eerst wel iets voor waar je het nieuwe pad in kon aangeven maar dat werkt niet meer sinds 10.4
En weet Chris 't natturlijk weer beter dan ik! ;)

kleurbleur.nl

Pagina: 1