Omdat ik een soort 'backup-partitie' wil maken, had ik besloten om hier schijfletter 'B' aan toe te wijzen. Ik heb slechts een floppydrive (A) en de partities beginnen bij C te tellen. B zou logischerwijs nog vrij moeten zijn.
Als ik echter via Disk Management aan een partitie deze schijfletter B wil toekennen, staat deze niet in het lijstje. Wel andere letters, maar dat is niet mijn bedoeling.
Andere topics hierover in OM gingen meer over het veranderen van schijfletters in het algemeen, dat heb ik wel onder de knie. In een ander topic zag ik ook dat de tweede floppydrive ('B') in het BIOS uitgeschakeld moet zijn, dat is hier ook het geval.
Heeft iemand een idee of dit mogelijk is?
Als ik echter via Disk Management aan een partitie deze schijfletter B wil toekennen, staat deze niet in het lijstje. Wel andere letters, maar dat is niet mijn bedoeling.
Andere topics hierover in OM gingen meer over het veranderen van schijfletters in het algemeen, dat heb ik wel onder de knie. In een ander topic zag ik ook dat de tweede floppydrive ('B') in het BIOS uitgeschakeld moet zijn, dat is hier ook het geval.
Heeft iemand een idee of dit mogelijk is?
edit:
Ik draai hier Windows XP Professional (Engels) met SP2.
Ik draai hier Windows XP Professional (Engels) met SP2.
[ Voor 11% gewijzigd door Denker op 09-12-2005 22:55 . Reden: enkele quote en OS vergeten ]