CS:CZ Bug (te snel?)

Pagina: 1
Acties:

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 08:23
Hey,
ik heb een prob, ik speel met mijn clan veel counterstrike condition zero. ah fijn heeft altijd goed gewerkt, alleen nu heb ik sinds gister een nieuwe videokaart, de x850xt @ x850xt PE. maar het probleem is, counterstrike loopt veeeeel te snel. 230 fps. in counterstikre zelf kan je in je console je fps locken dmv: fps_max 60 bijvoorbeeld maar dat werkt dus niet! en door deze bug lijkt het dus ineens of ik speedhack, ik ben al bij de T's spawn point (als ik ct ben) in dust 2, als ik nog geen 8 seconden mag lopen! alsjeblieft help me ik wil weer gewoon kunnen csse,
alvast bedankt!

o wat ik zelf heb geprobeerd is dus in mijn console dat fps_max 100 typen (en 60 en 72.0) en in mijn console typen developer 0 en developer 1, maar dat werkt allemaal ook niet, voor de rest hebik nog geprobeerd mijn video mode te veranderen van openGL naar D3D maar dat helpt ook niks...
voor specs zie sig.

*update, kheb net ff fps_max 10 gedaan, toen kreeg ik max 60fps, maar alsnog liep ik iedereen er DIK uit, alsjeblieft iemand help me want ik weet het echt niet meer |:( * thx!

ook misschien nog handig om te weten, ik ren niet in 1x door tussendoor lag ik elke keer even :S (ook in software mode, dan heb ik alleen geen superspeed)

[ Voor 18% gewijzigd door cuberob op 09-12-2005 22:47 ]

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 20:32
cuberob schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:24:
Hey,
ik heb een prob, ik speel met mijn clan veel counterstrike condition zero. ah fijn heeft altijd goed gewerkt, alleen nu heb ik sinds gister een nieuwe videokaart, de x850xt @ x850xt PE. maar het probleem is, counterstrike loopt veeeeel te snel. 230 fps. in counterstikre zelf kan je in je console je fps locken dmv: fps_max 60 bijvoorbeeld maar dat werkt dus niet! en door deze bug lijkt het dus ineens of ik speedhack, ik ben al bij de T's spawn point (als ik ct ben) in dust 2, als ik nog geen 8 seconden mag lopen! alsjeblieft help me ik wil weer gewoon kunnen csse,
alvast bedankt!

o wat ik zelf heb geprobeerd is dus in mijn console dat fps_max 100 typen (en 60 en 72.0) en in mijn console typen developer 0 en developer 1, maar dat werkt allemaal ook niet, voor de rest hebik nog geprobeerd mijn video mode te veranderen van openGL naar D3D maar dat helpt ook niks...
voor specs zie sig.
Moet dit niet in Spielerij - Problemen & Vragen?
Maar even over de commands deze zijn geblockt door Steam, Omdat zij vinden dat mensen daar een voordeel aan hebben als ze alles laag/uit instellen.

• cuberob
o oeps, heb op het verkeerde topic geklikt :X kan een mod deze post ff verplaatsen
edit:
thx :P

[ Voor 21% gewijzigd door cuberob op 09-12-2005 22:41 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

cuberob schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:29:
o oeps, heb op het verkeerde topic geklikt :X kan een mod deze post ff verplaatsen
Tuurlijk ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• cuberob
_/-\o_ aan mustaff, een clanmember :D hij is er achter gekomen dat het aan mijn proc lag, hier een uitleg voor de mensen die hetzelfde probleem hebben (idereen met een dual core proc.)

http://forums.steampowere...dition+Zero+Going+to+fast

iig bedankt, en op dit topic mag van mij een slotje