Verwijder me maar als dit echt niet hier thuishoord of zoiezo helemaal niet op dit forum, maar ik kan het echt niet vinden terwijl ik veel mensen lees die hier hinder van hebben.
Het volgt:
Ik heb deze tv en dat is een 100hz breedbeeld.
Nu doet ie (als je de optie auto beeld uitzet) iedere keer bij het zappen het beeld op Superzoom mode.
Wat dus inhoud dat het beeld volledig word gevuld op je scherm, hierdoor mis je dus nu ondertiteling en sommige 4:3 zenders gaan helemaal raar doen.
Ik wil dus de optie Breedbeeld ipv Superzoom aangezien ie dan altijd goed is.
Nu stel ik dit in maar na het zappen of aan en uitzetten is ie dat kwijt en gebruikt de tv gewoon weer altijd Superzoom.
Nu moet ik dus me tv aanzetten klepje open 5 keer op een knopje drukken en dat bij iedere zender weer, is er iemand die ook maar een idee heeft hoe dit vast te zetten is??
Auto beeld is ook geen optie want dat doet ie toch 9 van de 10 keer fout.
Het volgt:
Ik heb deze tv en dat is een 100hz breedbeeld.
Nu doet ie (als je de optie auto beeld uitzet) iedere keer bij het zappen het beeld op Superzoom mode.
Wat dus inhoud dat het beeld volledig word gevuld op je scherm, hierdoor mis je dus nu ondertiteling en sommige 4:3 zenders gaan helemaal raar doen.
Ik wil dus de optie Breedbeeld ipv Superzoom aangezien ie dan altijd goed is.
Nu stel ik dit in maar na het zappen of aan en uitzetten is ie dat kwijt en gebruikt de tv gewoon weer altijd Superzoom.
Nu moet ik dus me tv aanzetten klepje open 5 keer op een knopje drukken en dat bij iedere zender weer, is er iemand die ook maar een idee heeft hoe dit vast te zetten is??
Auto beeld is ook geen optie want dat doet ie toch 9 van de 10 keer fout.
[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 09-12-2005 22:15 ]