Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:42
Geliefde mede-gotters

Vraagje, ik heb een tijdje geleden een Cassiopeia e-200 PDA gekregen. Het probleem is dat hij blijft hangen tijdens het opstarten. Zelfs nadat ik een hard-reset heb gedaan, wil hij niet opstarten.

Na een hard-reset krijg ik eerst de melding: a problem with the memory content has been found. Press [action] to continue the reset procedure, wich restores normal system operation. Note that if the system determins that user memory cannot be repaired, it will delete all user data curently in memory. See Users guide for details about initializing memory.

Dan druk ik zoals gevraagd op de [action] knop.

Krijg ik een scherm met een honinggraat achtige achtergrond met hele kleine letters. Een gedeelte van wat hier staat: casio is proud to be sponsor of.... microsoft professional developers conference. learn how your company blablabla.... totaal irrelevant verhaal... 8)7

Volgens mij is dit het gewone PPC 2002 bootscreen?

Hierna hoor ik een touch-screen calibration scherm te krijgen, maar hij blijft hier hangen.
Wat je ook probeert, ik kom niet verder.

Wat ik al gedaan heb:

Gezocht naar deze foutmelding, is bijna niets over te vinden, af en toe op een forum een aantal posts, maar nooit een oplossing.

Geprobeert te connecten met me PC. Gaat niet lukken omdat ik niet in PPC2002 kan komen, en dus werkt activesync niet :|

Batterijen er uit halen: werkt ook niet, heb alle batterijen uit het apperaat gehaald, zelfs voor meerdere uren, maar als ik dan opstart krijg ik nogsteeds die @#^%@#$@^# vastloper.

Contact gezocht met Casio, die verwees me door naar een bedrijf ergens in de achterhoek, maar die gaven aan geen cassiopeia's meer te repareren.

Verder kan ik niets naar me ROM flashen, want ik zou niet weten hoe ik hier bij kan komen.

Elke hulp is meer dan welkom, want ik vind het toch zonde om dit dingetje weg te donderen.

Alvast bedankt _/-\o_

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:42
Anyone?? Kan toch niet zo zijn dat er op een forum als dit niemand een antwoord heeft?? :P