Ik gebruik normaal Itouch 2.1 voor mijn keyboard, alleen het nadeel van deze Itouch was dat als je op de playtoets klikte hij winamp opende dat was perfekt, alleen hij gooide de lijst meteen leeg 
Nu heb d8 ik ik installeer een update, Itouch 2.2 (it222nld.exe) zegt hij voor het draaien van de setup: Deze software is helaas niet compatibel met uw besturingssysteem
Terwijl ik de setup voor Windowsxp had gedownload, en hij het op mijn zus zijn pc wel doet.
Iemand een idee hoe dit kan?
Specs:
Winxp SP2 --> verse install.
Net heb ik een patch voor Itouch gedownload:
ftp://ftp.logitech.com/pu...s/itouch/itouch_patch.exe
Maar als ik nu op de playtoets druk terwijl er geen mediaplayer is geopent opent hij std Windows mediaplayer
maar hij laat mediaplayer wel onthouden waar hij gebleven is met afspelen, dus dat is opzich goed, alleen nu moet hij alleen winamp opstarten, weet iemand hoe je dit kunt instellen?
Nu heb d8 ik ik installeer een update, Itouch 2.2 (it222nld.exe) zegt hij voor het draaien van de setup: Deze software is helaas niet compatibel met uw besturingssysteem
Iemand een idee hoe dit kan?
Specs:
Winxp SP2 --> verse install.
Net heb ik een patch voor Itouch gedownload:
ftp://ftp.logitech.com/pu...s/itouch/itouch_patch.exe
Maar als ik nu op de playtoets druk terwijl er geen mediaplayer is geopent opent hij std Windows mediaplayer
BlaBlaBla