[Rosetta] werken met verschillende pc's

Pagina: 1
Acties:

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 21:02

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Aparte situatie:

1 usb-stick
1 Celeron 500 met internet
1 P4 2,8Ghz HT zonder internet

Ik heb boinc op mn usb-stick geinstalleerd. (Celeron 500)
Daarna haal ik wat werk op. (Celeron 500)
Daarna ga ik ergens anders naar toe en steek mn usb-stick in een pc (P4 2,8)

Wat gaat er gebeuren zodra ik iets af heb?
(ik flush weer op Celeron 500)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 17:45

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Werkt dat?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

ik denk dat de enige oplossing proberen is

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Het werkt zo ver dat ik units gedownload heb (celeron 500) en dat mn P4 netjes aan het crunchen is.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-02 11:26
Ik vrees alleen dat je punten krijgt op basis van de benchmarks van de celeron. Dus als je die stick in de P4 prakt, draai dan benchmarks. En als je de stick weer in de celeron doet, draai dan geen benchmarks voordat je het zaakje hebt opgestuurd.

Whatever

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Sloompie schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:42:
Ik vrees alleen dat je punten krijgt op basis van de benchmarks van de celeron. Dus als je die stick in de P4 prakt, draai dan benchmarks. En als je de stick weer in de celeron doet, draai dan geen benchmarks voordat je het zaakje hebt opgestuurd.
Dan kun je het (theoretisch) beter andersom doen. De wu's binnenhalen op de P4, crunchen op de Celeron (duurt langer), en dan met de benchmarks van de P4 terugsturen...

• DigiK-oz
Megaflix schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:25:
[...]

Dan kun je het (theoretisch) beter andersom doen. De wu's binnenhalen op de P4, crunchen op de Celeron (duurt langer), en dan met de benchmarks van de P4 terugsturen...
Theoretisch, ja. Maar zoiets is cheaten.

Whatever

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
vandaar ook theoretisch... B) :)

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
like I said: de P4 zit zonder internet

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Folding@home krijg ik niet aan de praat... heel verhaal over registerkeys en UserID's en voor veel dingen geen rechten hebben...

Deed er over het algemeen DPAD mee... maar je wil wel eens wat anders...

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sloompie schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:42:
Nee hij benched elke keer volgens mij en meende ook nog eens extra in de zoveel tijd (ergens gelezen)

Was iemand die deed het ook met usb-stick die kreeg een soort error, hij deed dat met de pc's op school ofzo.

• DigiK-oz
Benchmarks eens in de week, en als een verandering in de config gedetecteerd wordt, zoals bijvoorbeeld aantal CPUs. Maar als die P4 geen HT aan heeft staan, betwijfel ik of de verandering gedetecteerd wordt.

Whatever

Verwijderd

Als je boinc view aanslingerd dan zie je bij de tab hosts in de 14e kolom van links wanneer die de volgende benchmark uitvoert...bij mij staat dat ie over een dag 8 uur en 23 minuten weer gaat benchen.
Pagina: 1