Toon posts:

[Sims 2] Te moeilijk. Tips gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de Sims 2 gisteren gekocht voor 60 euro nogwel en het valt vies tegen,

Ik heb alle tutorials gespeelt en ik wil geen cheats gebruiken verder heb ik de handleiding ook doorgelezen maar ik vind het spel veel te moeilijk.

Ik zit van alles te doen te eten, slapen, opruime etc. Maar ik heb nauwelijks tijd om iets leuks te gaan doen bij wijze van want dan loopt alles in puin en het is ook vreselijk irritant dat als je commando's geeft dat het afentoe met veel getreuzel wordt gedaan wat irritant is.

Maar heeft iemand wat tips voor me? Ik ben begonnen met een klein gezin van twee mensen maar op een gegeven moment gaat alles gewoon mis iemand tips?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Oefenen?
Je hebt het pas een dag...

Of wil je altijd als je een game koopt dat ding meteen uitspelen? Hoe langer je er over doet, hoe meer die 60 euro oplevert (=plezier) toch?

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 09-12-2005 18:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een schoonmaakster laten komen scheelt veel tijd op een dag. Die komt de zooi lekker opruimen voor 20 "euro" ofzo... :+

Verwijderd

tja... da's de sims he ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:32:
Ik zit van alles te doen te eten, slapen, opruime etc. Maar ik heb nauwelijks tijd om iets leuks te gaan doen bij wijze van want dan loopt alles in puin en het is ook vreselijk irritant dat als je commando's geeft dat het afentoe met veel getreuzel wordt gedaan wat irritant is.
Moet je nagaan wat je mams/paps elke dag moet doen. :P
Het leven is geen lolletje.

Maar zoals gezegd. spelen, spelen en nog eens spelen.
Gaat het niet lekker, probeer eens een level opnieuwe.

Toen ik jaren geleden met sims 1 begon was het ook een ramp.
Hoe langer je het doet, hoe beter het gaat.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog een tipje is je huis efficient inrichten. Dwz: zorg dat die knakkers niet de hele dag op en neer hoeven te lopen. Deuren goed neerzetten etc. helpt een stuk!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 06:45
Helpt je niks verder, maar dit is precies de reden waarom the sims niet leuk vindt. Als ik de hele dag wil eten, werken, slapen, opruimen enz, kruip ik wel gewoon achter m'n computer vandaan. >:) ;)

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-12 21:10

L0g0ff

omg

Splash schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:06:
Helpt je niks verder, maar dit is precies de reden waarom the sims niet leuk vindt. Als ik de hele dag wil eten, werken, slapen, opruimen enz, kruip ik wel gewoon achter m'n computer vandaan. >:) ;)
Dat is nou exact dezelfde gedachten die bij mij opkwam toen ik de sims speelde. Mijn eigen huis is een zooi terwijl ik daar virtueel heel mijn huis aan het schoonmaken ben.

Ik denk dat dit soort spellen is voor mensen (/kinderen) bedoelt is die nog op school zitten en ouders hebben die alles de hele dag alles voor ze doen zoals opruimen/koken/geld verdienen etc.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 21:39
Tja het begin is idd moeilijk om alles op rolletjes te laten lopen.
Pas als je promotie hebt gemaakt in je baan en een beter inkomen hebt en allerlei apparatuur hebt kunnen aanschaffen gaat het beter en redden ze zichzelf wat meer.

Maar ja neem idd een schoonmaakster en koop voldoende vuilnisbakken (of een vuilnisshredder-apaaraat), dan hoef je je wat minder bezig te houden met schoonmaken ed.

Tenminste dat zijn mijn ervaringen op basis van The Sims 1.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:32:

Maar heeft iemand wat tips voor me? Ik ben begonnen met een klein gezin van twee mensen maar op een gegeven moment gaat alles gewoon mis iemand tips?
Sims 2 is inderdaad niet een super makkelijk spel, de sims "leven" dan wel, maar je moet ze wel goed helpen :) Deze strategy guide heeft mij toendestijds wel goed op weg geholpen. Wat je ook kunt doen is eerst maar met 1 sim spelen. Gewoon bij wijze van oefening :)
Het getreuzel moet commando's kun je trouwens oplossen door de huidige acties te annuleren. De huidige acties van je actieve sim staan altijd linksboven in je scherm. Een klikje erop, en je sim stopt ermee :)
En voor de rest, oefenen oefenen en oefenen!

het spel wordt nog moeilijker als je echt veel promotie wil maken, dan moet je ook nog contact onderhouden met friends ;) maar dat komt later!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1