Ik word er simpel van hier. MSN versie 7.5.0311. Valt echt zo fucking vaak uit per dag dat ik er pisnijdig van word. Soms is het pas na een half uur, soms alweer na 1 min. PC zit achter een router met Chello als ISP. In de router zit nog een andere PC aangesloten en die heeft er ook last van. Internet blijft gewoon werken, maar MSN disconnect. Iemand anders die ik ken heeft hier ook regelmatig last van. Ligt het soms aan die versie 7.5, m'n router, chello, of wat?
Verwijderd
Chello is wel aan het knoeien met z'n upgrades.
Omg Wormerveer ligt er om de haverklap totaal uit.
Omg Wormerveer ligt er om de haverklap totaal uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 17:21 ]
Ja van m'n internet connectie heb ik ook last gehad toen straks. Maar dan ben ik m'n totale verbinding kwijt. Denk je dat MSN uitvalt iets te maken heeft met de upgrades? Zou wel apart zijn.
Dat hielp hier niksdog4life schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:33:
Bij mij ook, ff modem uit- en aanzetten en het was opgelost
En mijn verbinding was 2x zo snel
Bij mij disconnect MSN 7.5 ook regelmatig. Het lijkt er bij mij op dat de client zelf de verbinding de nek om draait. (Ethereal laat een mooie OUT zien van de client naar de server). Ik weet niet of benchMarc ook dit probleem heeft of gewoon een brakke internetverbinding.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
hehe, goeie zaak tochVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:31:
Modem Uit ------> Modem Aan ----> 8Mbit!!!!!!
Alleen nog steeds geen MSN
behalve dat msn, misschien iets te maken met upnp? dat heb ik uit staan, toen het aanstond ook constant problemen!
Verwijderd
Voer eens een tijd synchronisatie uit met time.windows.com....
Problemen waar hierdoor opgelost bij mij.....
Problemen waar hierdoor opgelost bij mij.....
Pagina: 1