Omvormer PCI/AGP 8x?

Pagina: 1
Acties:

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:04
Hallo,

Aangzien wij bezig zijn met onze media center pc in te bouwen is onze video-recorder behuizing stel ik deze vraag.

Als we de videokaart (ati radeon 9800pro) en de tv kaart (hauppauge) aansluiten op het moederboord hebben we 2cm ruimte te weinig om de behuizing weer af te sluiten. Nou vroeg ik me af of iemand ooit van omvormers heeft gehoord voor pci en agp sloten. Dacht ze al eens gezien te hebben. Dus ik bedoel dat je de kaarten niet (met moederboord plat op de grond) naar boven richt maar opzij (soort 90 graden omdraai-insteek ding) als het niet helemaal duidelijk is wil ik wel een tekeningetje maken ;)

MVG

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:14
Dat zijn card risers. die zijn er wel voor pci maar niet voor AGP zover ik weet. Dus je zal dan een pci vga kaartje moeten kopen of zelf zo'n omvormer voor agp maken. Al denk ik dat zelf een omvormer voor agp maken overkill is en niet zo werken. Voor pci heeft iemand op forum er al wel een zelf gemaakt.

Verwijderd

riser cards idd, zie je vaak in 1u servers, ik denk niet dat ze er voor agp zijn, maar je kan ff googlen op riser agp oid

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:37

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Silverstone SST-AGP Risercard.

http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=59717

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:04
Allemaal bedankt voor de antwoorden, even googelen en kijken waar ik er het goedkoopst aan kan komen ;)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 20:52
AGP risers en PCI risers zijn beide wel beschikbaar, een makkelijke weg hiervoor is Ebay, waar beide wel worden aangeboden...
Pagina: 1