Toon posts:

Blokkerige figuren 3ds max 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een vraagje.. ik ben nu aan het leren hoe je met 3ds max 7 moet werken, wat best moeilijk is maar wel leuk. Nu heb ik het volgende probleem: Als ik een box maak, en als modifier twist eroverheen doe, en de angle dan op 150 graden zet, krijg ik een blokkerige figuur.
Naar mijn inziens dien je dan een mooie gedraaide figuur te krijgen.

Dit krijg ik:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/basrijn/fotos/VIZ.JPG

Ik heb op mijn c-schijf nog 1,5 GB vrij.. (lijkt me genoeg) en de pc is snel genoeg.
Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?

Alvast bedankt!

Gr. Bas

Verwijderd

Je hebt te weinig ruimte op je harde schijf :+
(geintje. heeft er echt helemaal NIETS mee te maken ;))

Het probleem is dat je box niet genoeg polygonen heeft (deze heeft er maar 6 (wat eigenlijk weer 12 triangles zijn)).

Dit aantal kun je verhogen in die balk aan de rechterkant van het scherm (wel eerst je object aanklikken).

Kan niet de precieze namen geven omdat ik hier nu alleen met Silo en Blender zit en geen 3DS MAX, sorry :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 15:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok dankjewel! het is nu gelukt.

Ik moet dus de length, width en height segs veranderen naar een hoger getal.. alles stond op 1, op welk getal kun je die het beste zetten?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:43:
op welk getal kun je die het beste zetten?
Op het aantal polygonen dat je wil misschien? Hoe meer, hoe beter. Maar teveel is ook weer niet goed. Kwestie van smaak dus.
Je kunt overigens naderhand nog altijd een meshsmooth doen als ik me niet vergis.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 09-12-2005 15:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
yup kwam er al achter.. als je teveel polygonen maakt loopt het te traag.. toch bedankt :> ;)