Afgelopen 28 februari heb ik mijn iPod 4de generatie 40GB gekocht bij het Apple Centre YouMac in Eindhoven. Aangezien je normaal 12 maanden garantie zou moeten krijgen, zou m'n garantie verlopen na 28 februari 2006. Nu was ik laatst op de Apple site aan het rond surfen en zag ik de online mogelijkheid staan om door middel van het invoeren van je serialnummer te zien hoeveel maanden garantie je nog hebt... Dus uit interesse deed ik dit en tot mijn verbazing kreeg ik de melding dat mijn garantie nog maar loopt tot 21 januari 2006.
Nu vraag ik mij af, hoe kan dit?! Ik wilde dit melden bij Apple, maar ik weet niet waar en onder welke naam ik het zou moeten melden, want aan de Telefonische ondersteuning (die €39.00 kost na de 90 dagen) heb ik ook niks... En wat nou als ik mijn iPod op zou moeten sturen na die 21ste januari?!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en voorzien van wat goede tips...
Robbert
Nu vraag ik mij af, hoe kan dit?! Ik wilde dit melden bij Apple, maar ik weet niet waar en onder welke naam ik het zou moeten melden, want aan de Telefonische ondersteuning (die €39.00 kost na de 90 dagen) heb ik ook niks... En wat nou als ik mijn iPod op zou moeten sturen na die 21ste januari?!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en voorzien van wat goede tips...
Robbert