Ik ben net voor mijn pa een nieuwe grafische kaart gaan halen omdat de onboard het scherm wazig maakte, de kaart die ik wou was niet binnen en ze hebben mij in de winkel een MSI RX9250 voorgeschotelt, allemaal goed en wel ik kom thuis, steek de kaart erin , steek de cd erin om drivers te instaleren maar die begint te ratelen, haal hem er weer uit en stel vast dat de cd krom staat... bel naar de winkel maar er neemt niemand op, ik wring een paar keer aan de cd, hij werkte bijna maar sloeg dan weer tilt, na nog wa wringen is de cd uiteindelijk gebroken...
nu was mijn vraag of iemand dezelfde kaart heeft en me een iso kan bezorgen van de Drivers en utilities cdrom ... de drivers zelf heb ik al gedownload maar mijn pa gaat daar niet blij genoeg mee zijn ...
op de website van msi kan je ze ook downloaden, maar welke heb ik nodig om de beste kwiliteit te verkijgen ?
nu was mijn vraag of iemand dezelfde kaart heeft en me een iso kan bezorgen van de Drivers en utilities cdrom ... de drivers zelf heb ik al gedownload maar mijn pa gaat daar niet blij genoeg mee zijn ...
op de website van msi kan je ze ook downloaden, maar welke heb ik nodig om de beste kwiliteit te verkijgen ?
[ Voor 7% gewijzigd door Mythix op 09-12-2005 14:05 ]
Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect