Toon posts:

Asus N6200 Zwart / Wit TV beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
System Specs:

AMD Athlon XP 2400 266Mhz
1GB PC2100 266Mhz
ASUS A7N8X-XE
Asus N6200TD 256mb

Software
WinXp Pro Sp2
nVidia ForceWare 81.85 WHQL

Ik Probeer mijn Beeld weer te geven op mijn TV dat lukt wel maar alled is zwart / wit als ik de Nvidia TV wizzard gebruik kan ik niks veranderen en zie dat hij op NTCS M... nog wat staat i.p.v. PAL BG dat zou het kunnen verklaren.

Hoe krijg ik het voor elkaar om het op PAL te zetten I.P.V. NTCS M... waar haalt hij dat trouwens vandaan dat het NTCS is en geen PAL kijkt hij naar de TAAL of regio die windows gebruikt?

Ik heb het ook met TV-Tool 9.2 geprobeerd maar precies hetzelfde daar staat ook de optie Greyed-out en staat NTCS aan i.p.v PAL en je kan het niet veranderen.

Iemand enig idee?

• Farmerpeter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2024

Farmerpeter

`'t kan verkeren

ondersteunt je TV wel Svideo, volgens mij kun je dit probleem zo herleiden uit de FAQ van dit forum, heb je trouwens wel tegelijkertijd beeld op beide schermen ( monitor en TV) want ik heb ook zo een videokaart wel xfx 6200 128mb, maar kan alleen of tv of monitor en niet allebei heel vaag :r ik snap er echt niets van, vroeger waren er toch drivers waarmee je over je s videokabel composiet kon krijgen?

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300

Verwijderd

Topicstarter
Farmerpeter schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:57:
ondersteunt je TV wel Svideo, volgens mij kun je dit probleem zo herleiden uit de FAQ van dit forum, heb je trouwens wel tegelijkertijd beeld op beide schermen ( monitor en TV) want ik heb ook zo een videokaart wel xfx 6200 128mb, maar kan alleen of tv of monitor en niet allebei heel vaag :r ik snap er echt niets van, vroeger waren er toch drivers waarmee je over je s videokabel composiet kon krijgen?
Met de laatste officieel Nvidia Drivers v8195 kan ik zowel monitor als TV weergeven dat heet geloof in ik Clone.

Mijn probleem heb ik ook eindelijk opgelost je moet eerst TV Selecteren ergens onder een Vaag tapje en dan kan je daar manueel TV settings veranderen en ook NTCS naar PAL.

Erg vaag met die Nvidia drivers waarom kan het niet wat simpeler.