In het Makro-krantje staan een reeds aantrekkelijke aanbiedingen voor notebooks. Ik heb net gebeld, en de Fujitsu-Siemens A1640 was al weg. De Packard Bell G1340 hadden ze wel (maar wil ik niet, omdat ik er alleen slechte verhalen over hoor, en het ook nog eens duur is voor de specs), maar ook de Cyberom Vancouver.
Deze specs staan er bij de Cybercom Vancouver:
edit: Dit komt al in de buurt
edit 2: Zo te zien gaat deze post over dezelfde, met wat extra info - [rml]Robert Valk in "[ Gezocht] Studenten Laptop €1000"[/rml]
3.7kg is wel een aardig gewicht (negatief bedoeld), maar de Radeon 9700 maakt wel veel goed, vergeleken met laptops die duurder zijn en maar een Radeon 9100 hebben.
Deze specs staan er bij de Cybercom Vancouver:
Verder is er niks te vinden over deze laptop. Ik ben erachter gekomen dat Cybercom eigendom is van Medion, maar ook op de site van Medion is absoluut niks hierover te vinden. Ik wil graag meer weten over de grafische kaart, gewicht etc. Geeft iemand meer info, of ze notebook?AMD Althon 64 3000+
512MB
40GB
15.4" TFT
DVD-RW
edit: Dit komt al in de buurt
edit 2: Zo te zien gaat deze post over dezelfde, met wat extra info - [rml]Robert Valk in "[ Gezocht] Studenten Laptop €1000"[/rml]
3.7kg is wel een aardig gewicht (negatief bedoeld), maar de Radeon 9700 maakt wel veel goed, vergeleken met laptops die duurder zijn en maar een Radeon 9100 hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 15:11 ]