Toon posts:

Fujitsu Siemens Amilo 1310 WLAN-vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na vorige week een nieuwe notebook te hebben gekocht, de Fujitsu Siemens Amilo 1310, heb ik een vraagje mbt de inschakeling van de WLAN-kaart.
Standaard bij het opstarten staat deze uit. Je moet met een speciale knop de kaart inschakelen.
Na het booten van de pc moet eerst heel windows opgestart zijn, eer deze knop wil werken en het kaartje aan kan. Eerst verschijnt de melding 'draadloos netwerk niet gevonden'. Als ik 'm daarna inschakel duurt het weer een hele tijd voordat 'ie is aangemeld op mn router.

In de BIOS kan ik niks vinden over het al dan niet automatisch aanstaan van de WLAN-kaart, de drivers halen ook niks uit. Ook in apparaatbeheer kan ik hier niks over vinden.

Iemand met een zelfde type laptop die weet of dit aanpasbaar is?
Of andere tips?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

hoe zit het met de aanmelding op andere netwerken? Gaat het daar ook heel erg langzaam?

7400 Wp op het dak

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er eigenlijk alleen maar om hoe ik die kaart bij het opstraten automatisch in kan laten schakelen.
Als ik een LANkabeltje dr in heb pakt 'ie hem wel direct.

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-12 13:19

geforce666

a.k.a Jan (nl)

even een kickje..

Ik dus precies hetzelfde probleem.
Heb deze laptop me moeder geadviseert en heeft em dus ook aangeschaft.. tis een prima laptop verder. tis alleen lastig dat ze elke keer dat knopje moet indrukken al wil ze internet en niet zoals normaal dat i standaard aanstaat.

iemand al enig idee ?

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 20:12
Ff kijken ik meen me te herinneren dat er in de bios wel een instellingsmogelijkheid stond maar die werkte bij mij niet. Er is in windows wel een launch programma waarmee je die andere knoppen kan configureren, in dezelfde directory van dat launch programma staat het wlan progje, als je die in de autostart directory plaatst dan staat ie bij het opstarten van windows aan.

Beetje vaag maar ik heb de laptop niet bij de hand.

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 21:02

cor-gijs

Dig further for bigger hole

Calvin&Hobbes schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:39:
Ff kijken ik meen me te herinneren dat er in de bios wel een instellingsmogelijkheid stond maar die werkte bij mij niet. Er is in windows wel een launch programma waarmee je die andere knoppen kan configureren, in dezelfde directory van dat launch programma staat het wlan progje, als je die in de autostart directory plaatst dan staat ie bij het opstarten van windows aan.

Beetje vaag maar ik heb de laptop niet bij de hand.
Heb hier hetzelfde probleem, Ik kan alleen dat programmaatje zo niet vinden. Weet iemand om welk programma het nou precies gaat?

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

Verwijderd

Ik zit ook zonder WLAN na het opstarten van windows. Zo'n progje is gewoon een must.

Weet je al iets meer??

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-12 22:32
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft iemand al een idee gevonden?
Pagina: 1