Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
alle .par2 selecteren > enter?Tijgert schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:34:
Ik heb hier een honderdtal bestanden met daarbij voor elk een mooi .Par2 filetje om te checken.
Nu moet ik dus een honderdtal keer op een .Par2 bestand klikken waarna Quickpar zich opent en de files checked... dat duurt uren!!
Is er niet een mogelijkheid om alle .Par2 files in een directory stuk voor stuk maar dan automatisch te checken?
wat is automagisch?
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 09-12-2005 12:36 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
cd mapje
parprog *.par2
Als ie dat niet snapt:
cd mapje
for %f in (*.par2) do parprog %f
Anders moet je doen wat de andere suggereren, maar ik denk dat ze dan allemaal tegelijk gaan...
Mijn dank is groot... ik hoop dat dit een topic wordt die vele mensen zal helpen (kan me n.l. niet voorstellen dat ik de enige ben die geen zin heeft om alle files zelf steeds aan te moeten klikken).
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Na wat geviool is het me nu een stukje duidelijker en ik kan tenminste de arbeidsintensiefste taken volledig laten automagiseren
Als er zo weinig te vinden is over dit ding, hoe komen we dan achter updates?
Mja, vond een link op het FTD forum godzijdankReddishRat schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:30:
Btw, een google naar de naam van het programma geeft beister weinig hits
Na installatie en configuratie naar eigen wens kun je rechtsklikken op je download map waar je pars staan en kiezen voor Scan with dlDone and Extract en de rest gaat vanzelf (inclusief subfolders)Gunner schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:32:
Hoe werkt dat proggie precies? Moet je het na een download actie runnen, of blijft het altijd op de achtergrond draaien?
Hoezo updates, het programma werkt nu al vlekkeloos dus updates zijn voor mij niet nodig..Tijgert schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:21:
Als er zo weinig te vinden is over dit ding, hoe komen we dan achter updates?
[ Voor 40% gewijzigd door Occy74 op 11-12-2005 04:54 ]
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Je kan in Newsleecher gewoon bij When Done de commandline aanzetten.Occy74 schreef op zondag 11 december 2005 @ 04:50:
Na installatie en configuratie naar eigen wens kun je rechtsklikken op je download map waar je pars staan en kiezen voor Scan with dlDone and Extract en de rest gaat vanzelf (inclusief subfolders)
dldone.exe "par enzo map" "uitpakmap" 1
uitpakmap kan je weglaten, die 1 is voor automagisch.
There is no replacement for displacement!
* Occy74 knows...eXistenZ_NL schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:49:
[...]
Je kan in Newsleecher gewoon bij When Done de commandline aanzetten.
dldone.exe "par enzo map" "uitpakmap" 1
uitpakmap kan je weglaten, die 1 is voor automagisch.
Ik heb dat ook zo ingesteld, werkt super..
PSN: DutchTrickle PVoutput
Werkt beter dan DLDone bij mij, waarom weet ik niet maar goed. Op het forum daar staan nog 2 verschillende!
Verwijderd
Check: http://newsleecher.com/forum/viewforum.php?f=8
Vond het altijd al zo iritand dat ik s'ochtends nog moest gaan parren en uitpakken.. Maar nu gaat dat lekker allemaal automatisch s'nachts!
[ Voor 4% gewijzigd door Dax op 13-12-2005 02:09 ]
Verwijderd
Hoe vertel ik hem dat hij alleen moet checken?
Om het automatisch uitpakken uit te schakelen ga je naar de map waarin dldone is geinstalleerd en hernoem unrar.dll naar unrar.old
DLDone zal voor elke set 'extraction' failed aangeven en netjes doorgaan met de volgende set.
Voor mensen die problemen hebben met het opslaan met de settings:
F2 indrukken en ALLE instellingen aanvinken links.
Close and Save
Programma opnieuw starten
Instellingen kunnen nu wel goed worden aangepast.
Verwijderd
Newsleecher is niet voor niets voorbereid voor deze invoeg-applicatie
Verwijderd
Ik heb hem in de scheduled tasks van Windows gezet. Elke zoveel uur loopt het programma automatisch...