[Exchange-2003] Mail laten ophalen via commando?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik vind het een beetje kut dat Exchange om de 15min pas mail checked. Als iemand me een mailtje heb gestuurt en die wil ik snel inkijken dan moet ik via RDT verbinding maken en op Mail synchroniseren drukken wil ik de server de mail meteen laten ophalen.
Ik neem aan dat er ook een mogelijkhied moet zijn om door een commandoregel dit te laten doen (op afstand eigenlijk).

Bestaat dit en zo ja hoe doe ik dit want ik heb nog niks gevonden wat er op lijkt eigenlijk.

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

je kan ook instellen dat exchange om de 5 minuten gaat kijken of er mail is.
zelfs om de minuut als je wil, maar of dat handig is:?

Verder is het wel irri dat je niet gewoon verzenden/ontvangen kunt gebruiken hiervoor

Still King

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Je hebt het hier neem ik aan over de POP connector die bij SBS zit?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Je kunt een registry key toepassen die je hier kan vinden: http://msmvps.com/obts/archive/2005/10/15/70927.aspx
't Is alleen wel de vraag of je ISP er zo blij mee gaat zijn dat jij elke minuut gaat kijken of er nog mail is. Waarom ga je niet gewoon op smtp over en laat je de mail direct bij je server afleveren?

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
Ivm backup bij g-mail ;)

Maar weet er iemand nog een manier om mail geforceerd op te laten halen door de server?