Toon posts:

Tips voor een beginnende?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Kheb al een tijdje een degelijke (?) camera. Een FujiE550. Nu heb ik m gekocht voor het vastleggen van gebeurtenissen. Maar, steeds meer en meer vind ik het maken van "echte kiekjes" leuker om te doen.

Ik heb er een paar onine gezet. Zouden jullie ze willen bekijken, en zeggen of ik op de goede weg ben?

Ja, en kritiek op de camera is ook welkom. Ik weet dat het niet een van de betere is. Maar toch wil ik alles eruit halen!

Foto's

edit: er staan ook een paar andere foto's op, die hebben andere doeleinden }:O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 11:47 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Misschien dat je even de moeite kunt nemen er een testcase van te maken of, als je commentaar wilt op één bepaalde foto, die in het solo-testcase topic te zetten. Deze manier van posten is niet heel erg gebruikelijk binnen FG en ik vrees dat in de huidige vorm je topic geen lang leven is beschoren.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Inderdaad ;)

De beste manier om wat opbouwende kritiek en tips op je foto's te krijgen, is door een zogenaamde 'testcase' te openen. Verklein maxmiaal 12 foto's naar 600px breed, geef een kleine omschrijving, en zet deze in een topic. Zie ook Fotografie Policy voor precieze regels omtrend testcases :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.