Toon posts:

[Hotmail] Probleem met verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem met Hotmail. Als ik een nieuw bericht wil tikken dan wordt de pagina geladen maar met errors. Dus ik krijg Done te zien onderaan bij Internet Explorer maar met een geel uitroepteken, en met Errors on page. Smilies en dergelijke daar bovenaan krijg ik ook niet te zien. Als ik dan iets tik en verzend dan krijgt diegene een lege mail....

Ik heb het op een andere pc geprobeerd = hetzelfde probleem
Ik heb op deze pc een andere account geprobeerd = geen probleem!

Ligt dus waarschijnlijk aan mijn hotmail account... Hij zit niet overvol ofzo trouwens. Iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:47:
Hallo,

Ik heb het volgende probleem met Hotmail. Als ik een nieuw bericht wil tikken dan wordt de pagina geladen maar met errors. Dus ik krijg Done te zien onderaan bij Internet Explorer maar met een geel uitroepteken, en met Errors on page. Smilies en dergelijke daar bovenaan krijg ik ook niet te zien. Als ik dan iets tik en verzend dan krijgt diegene een lege mail....

Ik heb het op een andere pc geprobeerd = hetzelfde probleem
Ik heb op deze pc een andere account geprobeerd = geen probleem!

Ligt dus waarschijnlijk aan mijn hotmail account... Hij zit niet overvol ofzo trouwens. Iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt!
mail de support van hotmail/msn.... ze reageren binnen 1 dag al is mijn ervaring

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Ok zal ik doen. Dit is trouwens de melding die ik krijg als ik dubbelklik op de gele uitroepteken.

[img=http://img203.imageshack.us/img203/8552/error6lw.th.jpg]