Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Je zou zeggen omdat het begin van een zin is, maar indien het een bedrijfsnaam betreft mag je dan de eerste letter klein laten?
Ik zie nu ook dat het midden in de zin staat als zijnde Ebay, dat is sowieso fout!
Er zijn ook sites die het net zo doen:
nVidia wordt ook met een kleine 'n' aan het begin geschreven, het kan ook zo: NVIDIA
Ik zie nu ook dat het midden in de zin staat als zijnde Ebay, dat is sowieso fout!
Kortom, het moet inderdaad eBay zijn! Wat ook mag is: EBAY.eBay downgraded by Am Tech/JSA Research
eBay News Roundup
eBay to Acquire Skype
eBay vermeldt voortaan hoeveel iets waard is
eBay ontketent prijzenslag
Er zijn ook sites die het net zo doen:
Kan er geen regels/richtlijnen over vinden. Echter amerikaanse websites gebruiken eBay aan het begin van een zin. Ook de wat grotere nederlandse sites gebruiken eBay aan het begin van een zin.EBay verwijdert veiling van Ruud Gullit
EBay neemt mogelijk Skype over
nVidia wordt ook met een kleine 'n' aan het begin geschreven, het kan ook zo: NVIDIA
[ Voor 98% gewijzigd door vegterb op 09-12-2005 10:07 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
We hebben hier al vaker over gesproken (intern) en tot nu toe volgen we afaik nog steeds de spelling die het bedrijf zelf hanteert, maar er gaan meer en meer stemmen op om daarvan af te stappen.
ASUStek schrijven wij ook als Asustek bvb. Dat het een hippe trend wordt om eBay, iPod, nVidia of voor mijn part tWeakers te schrijven slaat eigenlijk nergens op. Het maakt het bovendien vervelend omdat je eigenlijk steeds alternatieve constructies moet gaan bedenken zodat dit woord niet aan het begin van de zin komt. Ik ga dit dus ook niet fixen. Ik denk dat je kunt verwachten dat dit in de toekomst meer en meer common practice zal worden en dat ook nVidia als Nvidia gespeld zal worden.
Fabrikanten zouden natuurlijk het liefst zien dat hun naam altijd volledig in caps gespeld wordt, liefst nog eens vetgedrukt en met wat uitroeptekens erachter
ASUStek schrijven wij ook als Asustek bvb. Dat het een hippe trend wordt om eBay, iPod, nVidia of voor mijn part tWeakers te schrijven slaat eigenlijk nergens op. Het maakt het bovendien vervelend omdat je eigenlijk steeds alternatieve constructies moet gaan bedenken zodat dit woord niet aan het begin van de zin komt. Ik ga dit dus ook niet fixen. Ik denk dat je kunt verwachten dat dit in de toekomst meer en meer common practice zal worden en dat ook nVidia als Nvidia gespeld zal worden.
Fabrikanten zouden natuurlijk het liefst zien dat hun naam altijd volledig in caps gespeld wordt, liefst nog eens vetgedrukt en met wat uitroeptekens erachter
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten