Nu word ik helemaal gek... Had ik net men pc weer aan de praat, en alles ging weer perfect. Tot ik een ad-aware scan aan het doen was en nog wat zat te msnen. Ik dacht ik zal eens ff kijken hoe warm mijn cpu wordt met die voorlopige vervangkoeling dus ik doe MBM 5 open. Terwijl dat programa in het splash screen staat freezt heel de pc. Dus ik reset maar hij start niet meer op, het scherm slaat zelfs niet eens aan. Stroom uittrekken helpt niet, CMOS clearen helpt niet.
Ik zou zeggen begin overnieuw. Haal alles los en probeer op te starten met het minimale. Dus 1 HD, 1 CD rom, 1 Geheugenbank, 1 VGA kaart..(Mocht je SLI hebben
)
Als je scherm zelfs niet meer aangaat - dan snap ik niet zo goed wat we er in Windows Operating Systems aan kunnen doen 
Ik ga jouw topic eventjes verplaatsen naar Processors, Mobo's & Geheugen - daar weten ze er ongetwijfeld meer over
Windows Operating Systems >> Processors, Mobo's & Geheugen
Ik ga jouw topic eventjes verplaatsen naar Processors, Mobo's & Geheugen - daar weten ze er ongetwijfeld meer over
Windows Operating Systems >> Processors, Mobo's & Geheugen
hehe sorry
is ondertussen opgelost door gewoon alle usb aparaten uit te trekken buiten de muis, wel vaag maar nu werkt hij terug. Ergens kortsluiting geweest dan ofzo?
Verwijderd
Lijk me sterk dat het kortsluiting is geweest.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:02:
hehe sorryis ondertussen opgelost door gewoon alle usb aparaten uit te trekken buiten de muis, wel vaag maar nu werkt hij terug. Ergens kortsluiting geweest dan ofzo?
Wat wel kan zijn is dat je voeding te zwak is, dus dat je voeding dat niet trekt.
Pagina: 1