Toon posts:

goeie koeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af sinds men waterkoeling dood is en ik terug gewone luchtkoeling wil, welke de beste koeler is (niet rekening houdend met geluid) voor mijn barton 2500+. Als ik in de search ga kijken vind ik enkel postst van 1 à 2 jaar terug bij mijn proc. Vandaar mijn vraag.

Verwijderd

Ik denk dat je dan toch egt andere "zoek" termen moet gebruiken...Zalman 7000b CU voor socket A bijvoorbeeld :) ( is die nog verkrijgbaar?!? )

Een kijkje in de pricewatch zal ook wonderen doen

Verwijderd

Topicstarter
is er zo nix meer in de aard van thermalright slk ofzo? die waren vroeger toch de beste om mee te klokken... zalman bij mijn weten is altijd stil geweest maar nooit extreem fris

Verwijderd

Kijk in de pricewatch?

Zalman CNPS7000B-Cu LED (Socket A, Blauw) € 29,50
Zalman CNPS7000B-AlCu LED (Socket A, Blauw) € 28,44
Thermalright SLK-947U (Socket A/478) € 45,-

Met de search functie kan je wel info vinden over deze coolers.

Heb je zo wel genoeg geholpen..je zou ook zelf kunnen kijken ipv vragen :)

suc6 NN

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 03:32 ]

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-02 19:51
ik zou kijken neer een thermaltake big typhoon of een thermalright xp120 of een xp 90 en als geluid je niks uitmaakt zou ik daar een tornado fan opzetten op de thermalright.Dat zou ik trouwens alleen doen als je doof bent :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jazekerrrrr op 09-12-2005 14:17 ]

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
thermalright si-97 als je geen gaten hebt in de socket (jammer genoeg staat mijn mobo in de incompatibility list , dus ik kan je mijn ervaringen niet meedelen voor deze koeler, zoek anders ook eens in Got voor amd koelers ; hier dus http://gathering.tweakers...ges/799871///amd%2Ckoeler

de gigabyte 3d cooler pro is wel goed , ik heb er zo een steken , men sempronnetje is nog nooit boven de 48° uitgegaan ....

[ Voor 17% gewijzigd door successor op 09-12-2005 15:47 ]

Out of the box? What box? There is no box.

Pagina: 1