[XP] Muisinstellingen (touchpad) worden niet onthouden

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van een Acer 1692Wlmi laptop, voorzien van een acer versie van WinXP, SP2. Doet het prima, echter 1 dingetje.... Als ik in het control panel de snelheid van mijn muisaanwijzer aanpas en op maximaal zet, werkt dit en beweegt 'ie met de gewenste snelheid als ik m'n vinger over het touchpad schuif. Ik bevestig met ok en de snelheid lijkt ingesteld. Als ik de laptop uitzet/reboot is ie de muisinstellingen weer kwijt en beweegt m'n aanwijzer weer tergend langzaam... :?

Ik kan niets vinden in de FAQ/Help van Acer, als ook niet in de Knowledgebase bij Bill...

Weet iemand waar het aan kan liggen, of eigenlijk hoe ik het kan oplossen?

Verwijderd

Een beetje zoeken doet wonderen ;)

Volg deze link : http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_1690.html

Klik aan welke type je heb en download dan de laatste touchpad driver, dat zal je probleem denk ik wel oplossen :)

Check gelijk even de rest van de update's.

Succes

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10-2025

LogiForce

The Black Whole

Waarom download je ze niet gewoon van http://www.synaptics.com

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022
Ik had uiteraard al de nieuwste touchpad drivers geinstalleerd. Toch nogmaals gedaan, en daarmee kwam ik achter de daadwerkelijke oorzaak. 8) Na installatie deed het touchpad het goed (op gewenste snelheid) Na een reboot ook, maar toen kwam er vrijwel onmiddelijk een pop-up. Er was nog andere muissoftware gevonden, en daarom werkten "enkele geavanceerde instellingen niet". Op het moment dat ik hem wegklikte met "OK" sprong de snelheid ineens omlaag...

ff gezocht, en er bleek inderdaad nog software aanwezig van mijn Logitech Cordless Mini Optical Mouse. 8)7 Deze software verwijderd, evenals de touchpad software. Reboot en alleen touchpad opnieuw geinstalleerd en het werkte weer. :)

Bedankt voor de tips in de goede richting!