Als ik in Windows zit en ik probeer iets te typen in Word of Notepad, dan veranderen mijn toetsen om de zoveel tijd in sneltoetsen.
Dus als ik een paar keer f intoets, dan word de zoekfunctie van Windows geladen.
Als ik een paar keer c intoets, dan krijg ik soms de windows calculator.
En als ik bijvoorbeeld e intoets dan krijg ik soms ineens Deze Computer.
Nu is het zeker niet zo dat ik stiekem de Window--toets indruk en ook het toetsenbord zelf is technisch in orde (ik heb het al met andere toetsenborden geprobeerd en dan doet het probleem zich ook nogsteeds voor).
Ik heb een PS/2 toetsenbord en gebruik het OS Windows XP Professional SP1. Het probleem is volgens mij softwarematig, misschien dat ergens ingesteld kan worden hoe je die "sneltoetsen" kunt uitschakelen of veranderen, maar ik zou niet weten hoe.
Is er iemand die me met dit probleem verder kan helpen?
Dus als ik een paar keer f intoets, dan word de zoekfunctie van Windows geladen.
Als ik een paar keer c intoets, dan krijg ik soms de windows calculator.
En als ik bijvoorbeeld e intoets dan krijg ik soms ineens Deze Computer.
Nu is het zeker niet zo dat ik stiekem de Window--toets indruk en ook het toetsenbord zelf is technisch in orde (ik heb het al met andere toetsenborden geprobeerd en dan doet het probleem zich ook nogsteeds voor).
Ik heb een PS/2 toetsenbord en gebruik het OS Windows XP Professional SP1. Het probleem is volgens mij softwarematig, misschien dat ergens ingesteld kan worden hoe je die "sneltoetsen" kunt uitschakelen of veranderen, maar ik zou niet weten hoe.
Is er iemand die me met dit probleem verder kan helpen?