Ok voor dat iedereen me neerhaalt: Ik heb hier al op gezocht en ja ik heb inderdaad wat topics over dit onderwerp gevonden alleen zijn die topics vrij oud en mischien is er in de tussentijd wel nieuwe hardware uitgekomen die mij aangeraden kan worden.
Wat ik al wel weet is het volgende:
1: Ik weet dat ik daar eem tv-kaart voor nodig zal hebben
2: als ik goed gelezen heb is s-video in de "beste" oplossing
3: een echte tv geeft beter beeld in principe
wat ik nog niet weet is het volgende:
1: Is het het geld waard om zoiets te doen kwa beeld kwaliteit?
2: ik hoef er niet perse tv op te kijken zolang hij maar geschikt is voor een xbox en of gamecube
3: Welk merk is hier geschikt voor en moet hij nog speciale eigenschappen hier voor bezitten?
4: Ik zie bijvoorbeeld tv-kaartjes bij mycom.nl voor rond de 50 € maar zijn die dingen geschikt of krijg ik dan belabberd beeld?
5: is er een vertraging en zo ja is dat te doen met spelletjes aangezien ik wel direct resultaat wil zien als ik op de knoppen van een controller druk.
Ik hoop niet dat ik al te vervelend overkom met mijn vragen en hoop eigenlijk dat iemand hier iets over kan zeggen omdat hij zelf uit ervaring spreekt en wat hem wel of niet bevalt. Ik zie in de topics die ik bekeken heb namelijk eigenlijk alleen maar mensen die zeggen dat het kan maar niet of het dan ook aan te bevelen is of niet omdat ze niet zelf zo'n opstelling hebben.
Bedankt alvast voor ieder die me helpen wil
Wat ik al wel weet is het volgende:
1: Ik weet dat ik daar eem tv-kaart voor nodig zal hebben
2: als ik goed gelezen heb is s-video in de "beste" oplossing
3: een echte tv geeft beter beeld in principe
wat ik nog niet weet is het volgende:
1: Is het het geld waard om zoiets te doen kwa beeld kwaliteit?
2: ik hoef er niet perse tv op te kijken zolang hij maar geschikt is voor een xbox en of gamecube
3: Welk merk is hier geschikt voor en moet hij nog speciale eigenschappen hier voor bezitten?
4: Ik zie bijvoorbeeld tv-kaartjes bij mycom.nl voor rond de 50 € maar zijn die dingen geschikt of krijg ik dan belabberd beeld?
5: is er een vertraging en zo ja is dat te doen met spelletjes aangezien ik wel direct resultaat wil zien als ik op de knoppen van een controller druk.
Ik hoop niet dat ik al te vervelend overkom met mijn vragen en hoop eigenlijk dat iemand hier iets over kan zeggen omdat hij zelf uit ervaring spreekt en wat hem wel of niet bevalt. Ik zie in de topics die ik bekeken heb namelijk eigenlijk alleen maar mensen die zeggen dat het kan maar niet of het dan ook aan te bevelen is of niet omdat ze niet zelf zo'n opstelling hebben.
Bedankt alvast voor ieder die me helpen wil