Wanadoo Family Speedtouch - No default connection setting

Pagina: 1
Acties:

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik gaf een half uur geleden mijn speedtouch modem een reset omdat ik het gevoel dat de internetverbinding traag was.

Na de reset werkte lijkt alles weer te werken. Speedtouch lampjes branden allemaal. Wifi doet het.

Alleen geen internetverbinding, ik heb de webinterface benaderd via mijn browser en ik zie nu 8000kb staan. Dus volgens mij is er een snelheidsverhoging geweest.

Maar bij connection staat: 'No default connection setting!'

Heeft iemand een suggestie, het is met redelijke spoed, want ik moet de hele nacht programma's laten draaien voor mijn werk.

Als ik de Wanadoo Family CD opnieuw installeer, krijg ik de melding dat alles prima is.

(Ik zit nu in een Internetcafe)

[ Voor 9% gewijzigd door fatbenny op 08-12-2005 23:07 ]

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

No default connections betekent dat er geen verbindingen ingesteld staan in je Modem.
Ik weet niet of je modem in brigded mode moet werken, zo ja, dan zou ik de oplossing niet weten, zo nee, dan heb je dus inderdaad geen verbinding, omdat je modem niet weet hoe het verbinding moet maken.

Zoek eens op de cd van Wanadoo naar het setupst.exe bestand, en laat die eens installeren. Daarmee zou het modem opnieuw geinstalleerd moeten worden.