[XP] Sinds SP2 login scherm na screensaver

Pagina: 1
Acties:

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Sinds ik SP2 van WinXP heb geinstalleerd heb ik telkens nadat ik uit de screensaver kom dat windows dat blauwe scherm laat zien met de icoontjes van de user accounts (en dan moet je je icoontje aanklikken en dan zie je weer waar je eerder mee bezig was). Helaas voor windows heb ik maar 1 user account en die is zonder password toegankelijk, met andere woorden: Ik WIL dat hele scherm niet, ik wil als ik de screensaver wegjaag met een vermetele zwaei des knaagdiers gewoon dat windows teruggaat naar waar ik was toen de screensaver aanging. Weet iemand hoe ik dit oplos? Voordat ik SP2 installeerde gebeurde het dus niet. Bij voorbaat dank! Ik neem aan dat het een n00b vraag is maar ik kan in de search geen toepasselijke dingen vinden.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-03 14:51
Configuratiescherm->Beeldscherm->Schermbeveiliging en dan "Met wachtwoord beveiligen" uitvinken....

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Als je .NET framework update hebt geïnstalleerd dan kan het zijn dat die update een user heeft aangemaakt (die je niet ziet) en dus in moet loggen. FF naar config scherm en die user verwijderen.

eerst kijken dan zeiken

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

volgens mij is er ook weer een fix hierop dat die dit gedrag niet meer vertoond. Even de updates van MS doorlopen voor .Net 1.1 items

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Thnx guys, ik ga ermee aan de slag!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1