Een vriend van me heeft een pc met daarin een Asus A7N8X moederbord (nforce2 met alles onboard), een XP2400+ en 512mb ram. Nu wil het geval dat ie af en toe vage 'geclipte' streepjes door z'n beeld krijgt. Ook blijven delen van voorgaande schermen hangen (als je begrijpt wat ik bedoel). Tevens is het zo dat tijdens het installeren van bijvoorbeeld drivers voor z'n wlan kaart, er een BSOD tevoorschijn komt.
In 1e instantie verdachtte ik het geheugen, teruggestuurd dus. Getest en OK bevonden. Voor de zekerheid toch een ander reepje van hetzelfde merk (kingston) gepakt: zelfde kuren. Ook met een reepje van Corsair deed de pc het nog niet goed.
Voordat ik het moederbord ga vervangen, denken jullie dat het aan die laatste ligt? Het lijkt me haast niet anders kunnen, maar ik wil het liever zeker weten.
Alvast bedankt!
In 1e instantie verdachtte ik het geheugen, teruggestuurd dus. Getest en OK bevonden. Voor de zekerheid toch een ander reepje van hetzelfde merk (kingston) gepakt: zelfde kuren. Ook met een reepje van Corsair deed de pc het nog niet goed.
Voordat ik het moederbord ga vervangen, denken jullie dat het aan die laatste ligt? Het lijkt me haast niet anders kunnen, maar ik wil het liever zeker weten.
Alvast bedankt!