Toon posts:

[Counterstrike] GCShop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om halflife2 te kopen, daar wil ik dus ook counterstrike:source bij hebben. Nu heb ik gezocht naar de goedkoopste webshop(GCShop) Daar zie ik staan: Half-Life 2 (Game of the Year) + Counter-Strike Source.

Nu is het me niet helemaal duidelijk of counterstrike:source er bij zit op de cd-rom of dat ik hem moet downloaden van (STEAM? of VALVE?) Ik wil hem graag op cd.

Maar nu brengt de website me nog meer in de war omdat ze ook nog een andee versie aanbieden van counterstrike:source met halflife2:deatmatch Counter-Strike: Source. Deze is wel goedkoper maar zit daar dan ook halflife2 bij?

Kan iemand van jullie mij vertellen of counterstrike:source nou bij die Half-Life 2 (Game of the Year) + Counter-Strike Source zit op cdrom of ik hem moet downloaden. En of de andere versie halflife2 heeft. Ik weet niet precies wat halflife2:deatmatch is, heb je daar halflife2 voor nodig of zit er al halflife2 bij in?

Ik stel de vraag hier, omdat GCShop mij geen antwoord geeft op mijn vraag(E-mail). Ik twijfel dus ook aan de betrouwbaarheid van de Shop. Op de Shop survey lees ik dat ze pas reageren na 1 week op de e-mail's maar dat ze de meeste games wel binnen 3 dagen leveren... 8)7

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Half-Life 2 (Game of the Year) + Counter-Strike Source:
Counter-strike: Source
Half-Life 2 Singleplayer
Half-Life 2 Deathmatch

Al het hierboven genoemde staat op de dvd. Wel moet je, voordat je aan de slag kunt, eerst een aantal belangrijke updates downloaden via Steam (gaat automatisch), maar in principe staat CSS gewoon op de dvd.

Counter-Strike Source Retail:
Counter-Strike: Source
Half-Life 2 Deathmatch
Day of Defeat Source

Dit staat ook allemaal op dvd, maar Half-Life 2 singleplayer ontbreekt dus.

Verwijderd

Topicstarter
anton121 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:55:
Half-Life 2 (Game of the Year) + Counter-Strike Source:
Counter-strike: Source
Half-Life 2 Singleplayer
Half-Life 2 Deathmatch

Al het hierboven genoemde staat op de dvd. Wel moet je, voordat je aan de slag kunt, eerst een aantal belangrijke updates downloaden via Steam (gaat automatisch), maar in principe staat CSS gewoon op de dvd.

Counter-Strike Source Retail:
Counter-Strike: Source
Half-Life 2 Deathmatch
Day of Defeat Source

Dit staat ook allemaal op dvd, maar Half-Life 2 singleplayer ontbreekt dus.
Dan ga ik voor Counterstrike:Source Retail, Speel toch alleen maar multiplayer. Snap het prijs verschil dus niet echt, bij de goedkopere krijg je er nog een spel(mod?) bij maar ontbreekt de singleplayer van halflife2. Je krijgt wel gewoon het serienummer, dus kan je gewoon de singleplayer downloaden en je eigen key gebruiken, of van een warez site als je wilt dat je key niet geblokeerd word... Of begrijp ik hier iets verkeerd? O-)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Waarom zou je de serial van de singleplayer erbij krijgen?
half-life deathmatch is eigenlijk gewoon css, dus versie krijg je er altijd bij.

[ Voor 36% gewijzigd door job op 08-12-2005 20:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:50:
Waarom zou je de serial van de singleplayer erbij krijgen?
half-life deathmatch is eigenlijk gewoon css, dus versie krijg je er altijd bij.
Meestal is het hetzelfde serienummer. Maar ik weet genoeg en bestel de counterstrike:source Ratail. Ga morgen geld naar de bank brengen en overmaken. Dit topic kan van mij opslot. :)