Mijn computer is een dagen terug vastgelopen na een storing, na het resetten van mijn mobo deedt ie het weer. Alleen krijg ik wel foutmeldingen bij het opstarten van Windows en bij het starten van programma's.
Ik moest windows nog activeren binnen 6 dagen, maar dat lukte niet omdat ik alleen in veilige-modus in Windows kon komen. En in veilige-modus kan je Windows niet activeren
. Ik dus een back-up gemaakt, maar gister kwam ik erachter dat ik een paar belangrijke bestanden voor school ben vergeten te back-uppen.
Kan ik deze bestanden nog op een diskette zetten oid? Is het mogelijk om via DOS die bestanden te kopieren ofzo? Ze staan trouwens in een beveiligde map (Mijn Documenten).
Ik moest windows nog activeren binnen 6 dagen, maar dat lukte niet omdat ik alleen in veilige-modus in Windows kon komen. En in veilige-modus kan je Windows niet activeren
Kan ik deze bestanden nog op een diskette zetten oid? Is het mogelijk om via DOS die bestanden te kopieren ofzo? Ze staan trouwens in een beveiligde map (Mijn Documenten).