Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] React admin uitbreiding

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Als het mogelijk is zou ik graag de "Bekijk details" pagina in de react admin uitgebreidt zien met de gegevens die in een profiel staan (beroep/naam/etc).

Op dit moment moet er voor een HK screening apart het profiel van de user geopend worden omdat er in het profiel dus meer informatie staat als op de "Bekijk details" pagina. Op zich geen drama maar bij het vermoeden van een kloon worden dat al snel 5 vensters/tabs.
profiel user 1+2/react admin user 1+2/ en nog een venster om op GoT rond te kijken of zoeken.

Ik kan me voorstellen dat dit een behoorlijke aanpassing is dus het is "nice to have" ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pim. schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:38:
Als het mogelijk is zou ik graag de "Bekijk details" pagina in de react admin uitgebreidt zien met de gegevens die in een profiel staan (beroep/naam/etc).

Op dit moment moet er voor een HK screening apart het profiel van de user geopend worden omdat er in het profiel dus meer informatie staat als op de "Bekijk details" pagina. Op zich geen drama maar bij het vermoeden van een kloon worden dat al snel 5 vensters/tabs.
profiel user 1+2/react admin user 1+2/ en nog een venster om op GoT rond te kijken of zoeken.

Ik kan me voorstellen dat dit een behoorlijke aanpassing is dus het is "nice to have" ;)
't is vrij eenvoudig hoor; maar het is wel enigsinds de vraag hoe groot we dat adminscherm willen maken; en of we alle mogelijke informatie daarop weer willen geven :) Overigens staan al deze gegeven al in 'Wijzig profiel' alleen heb je daar nu geen rechten toe. Deze pagina read-only toegankelijk maken zou wellicht wel een idee zijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Die extra profielgegevens staan vziw al tijden in de details admin-pagina :P

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.