Lijkt me duidelijk genoeg. Wil dus gewoon alleen mijnfamilienaam.eu (alsvast reserveren en in januarie registreren) maar dan voor de goedkoopste prijs inclusief forwarding. Weet iemand waar je dit het beste kunt doen?
Lees eurid.eu eens, sunrise 2 begint in februari, niet januari.
Daarnaast is het denk ik, nog te vroeg om te kijken welke de goedkoopste gaat worden. Ik weet wel dat onze consumentenprijzen voor renewal zo rond de 20 tot 25 euro per jaar zullen gaan worden. Maar vergeet niet dat je in sunrise altijd nog extra kosten hebt.
Daarnaast is het denk ik, nog te vroeg om te kijken welke de goedkoopste gaat worden. Ik weet wel dat onze consumentenprijzen voor renewal zo rond de 20 tot 25 euro per jaar zullen gaan worden. Maar vergeet niet dat je in sunrise altijd nog extra kosten hebt.
Idd ja verkeerd gelezen. 
Denk idd dat ik rond de 25 euro kwijt ben had al wat rondgekeken. Maar je hebt er altijd van die grapjassen bij zitten die gelijk 50 euro per jaar extra willen als je alleen de domein wil forwarden naar je eigen server. Dus wilde weten welke ervaring er is (met huidige domeinen) van de registrars voor .eu en welke dan een beetje goed zullen zijn.
Denk idd dat ik rond de 25 euro kwijt ben had al wat rondgekeken. Maar je hebt er altijd van die grapjassen bij zitten die gelijk 50 euro per jaar extra willen als je alleen de domein wil forwarden naar je eigen server. Dus wilde weten welke ervaring er is (met huidige domeinen) van de registrars voor .eu en welke dan een beetje goed zullen zijn.
Op basis van welk bewijs denk je in de sunrise periode je familienaam te kunnen registreren? Dit zogenaamde bestaande recht in termen van EURid voorwaarden moet namelijk bestaan volgens de nationale wetgeving. Tot op heden heb ik nog geen juridische bron kunnen vinden om als privepersoon zonder merknaam of handelsnaam de familienaam gedurende de sunrise te registreren.aequitas schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:08:
Wil dus gewoon alleen mijnfamilienaam.eu (alsvast reserveren en in januarie registreren)
http://www.pwc.com/Extweb...A9CC8025709A0061AC21#CQ13
edit: hmmz. mijn familienaam is gisteren toch nog geclaimd.13. I want to register my family name in the .eu TLD. What should I do?
First of all, if your family name qualifies as a trade name, a company name or business identifier, and such prior rights are protected in your country (see Annex 1), you must submit documentary evidence that substantiates the existence of such trade name, company name or business identifier. Please refer to the Sunrise Rules, and more in particular Sections 16(4) and (5).
If you are unable to prove that your family name is used as a trade name, business identifier or company name, you are able to apply for a domain name in as far as your family name is protected in the member state where it is held.
In this respect, it is to be noted that national laws of the member states and international treaties state that everybody has a right to a (good) name; in addition, laws provide for the right to take action in case of defamation against a person. In such case, the law gives anybody the right to protect his or her reputation, his or her (good) name, but, in general, this does not mean that the family name is protected per se.
Therefore, the domain name applicant must prove, by providing evidence in line with Section 12(1) or (2) of the Sunrise Rules, that his or her family name is actually protected per se. Protection of reputation, (good) name etc. related to such family name is not sufficient in this respect.
Familie namen kunnen pas na de sunrise geregistreerd worden, dus 7 april 11:00 uur. Vanaf 7 februari kan je wel je domein registreren indien je je familie naam ook bij de Kamer van Koophandel hebt geregistreerd.
Let wel op dat er minimaal € 50,- extra kosten worden berekend als je in de sunrise periode een domein indient. Dit voor de kosten van het onderzoeken van je geldigheid van je handelsnaam c.q. gemeente.
Let wel op dat er minimaal € 50,- extra kosten worden berekend als je in de sunrise periode een domein indient. Dit voor de kosten van het onderzoeken van je geldigheid van je handelsnaam c.q. gemeente.
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Knap duur eigenlijk. Zal ook wel een lekker circus worden. En om eerlijk te zijn, ik ben nu al helemaal lost in de domeinbusiness, zoveel aanbieders zijn er
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Pagina: 1