-= Very annoying forum person =-
Is het standaard niet 7777? UDP dus. En ik ga er vanuit dat je geen router heb staan?
[ Voor 41% gewijzigd door Icey op 08-12-2005 17:39 ]
Ja, maar hij zegt die veranderd te hebben naar 6666Icey schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:39:
Is het standaard niet 7777?
Maar was het niet zo dat UT standaard poort 7777 en 7778 gebruikt (game/server)?
Zie hieronder:
| Port | Used for |
| 7777 | Game |
| 7778 | Server |
| 7779-7783 | UDP Link |
| 27900 | Server Query |
| 8080 | UT Server Admin |
Misschien moet je er dus nog wat meer doorlussen? Probeer de firewall ook eens uit te zetten (dus alle poorten open) om te kijken of het überhaupt werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 08-12-2005 17:44 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Tikje naar SPV + titelfix.
In het vervolg graag een fatsoenlijke topictitel kiezen die je probleem samenvat
In het vervolg graag een fatsoenlijke topictitel kiezen die je probleem samenvat
Ik heb alleen 7777 geforward naar mijn pc, en vrienden kunnen erop connecten. Ik sta alleen niet in de master server list, maar daar heb ik bewust voor gekozen.
Hoe verbinden jou vrienden naar jou 'server'? Jij zit op een andere poort, dus dat moeten hun ook wel doorgeven.
Hoe verbinden jou vrienden naar jou 'server'? Jij zit op een andere poort, dus dat moeten hun ook wel doorgeven.
We gaan vanavond verder proberen, alleen ik heb dus nu poort 6666 gedaan (udp) en ik wil ook graag in de master server list, alleen hoe ?Icey schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:56:
Ik heb alleen 7777 geforward naar mijn pc, en vrienden kunnen erop connecten. Ik sta alleen niet in de master server list, maar daar heb ik bewust voor gekozen.
Server werkt inmiddels, alleen nog geen notering in de master server list, volgens mij.
Er werd tegen mij gezegd dat je dat ook niet vanaf je eigen pc kan zien maar op een ander ip moet zitten, dus dat ga ik vanmiddag even testen.
Er werd tegen mij gezegd dat je dat ook niet vanaf je eigen pc kan zien maar op een ander ip moet zitten, dus dat ga ik vanmiddag even testen.
Ik zal maar even weer dit topicje omhoog trappen....
Alles werkt nu zoals t hoort, heb poorten opengezet enzo.
T blijkt dus dat je vanaf je eigen ip je notering in de lijst in UT niet kan zien.
Nog 1 offtopic vraagje.... Ik ben nog op zoek naar een goeie download site voor mutators enzo voor UT, iemand nog een idee?
Alles werkt nu zoals t hoort, heb poorten opengezet enzo.
T blijkt dus dat je vanaf je eigen ip je notering in de lijst in UT niet kan zien.
Nog 1 offtopic vraagje.... Ik ben nog op zoek naar een goeie download site voor mutators enzo voor UT, iemand nog een idee?
Pagina: 1