Nou, de topic regel zegt het wel zo'n beetje.
Na een gevalletje condensatie (te lang mijn outdoor WC gebruikt... domdomdom
) lag mijn PC er uit.
Mobo is al vervangen (dat was geconfirmeerd stuk) maar nu vrees ik dat mijn X800XL ook de geest heeft gegeven
Een nieuwe kaart is natuurlijk erg duur, dus alvorens ik er daarvan een op de bonnefooi ga bestellen wil ik 100% zeker weten dat hij stuk is en dat ik niet een tweede stuk mobo heb.
Niemand van mijn kennissenkring heeft PCI-e in zijn machine... AARGH!
Is er iemand in of rond Amsterdam die effies 10 seconden mijn PCI-e kaart erin wil douwen om te zien of hij start? (DVI only). Duurt niet lang, erin en eruit...
Ik kan de hele 9e december (vrijdag) en vanaf de maandag daarop de hele week.
Please?!
Mail me op *** SPAM@SPAM.TV ***
Edit: mod: mocht dit soort smeekbedes niet mogen hier op dit forum dan ben ik het haasje want er is geen andere manier voor mij om het te weten te komen
Na een gevalletje condensatie (te lang mijn outdoor WC gebruikt... domdomdom
Mobo is al vervangen (dat was geconfirmeerd stuk) maar nu vrees ik dat mijn X800XL ook de geest heeft gegeven
Een nieuwe kaart is natuurlijk erg duur, dus alvorens ik er daarvan een op de bonnefooi ga bestellen wil ik 100% zeker weten dat hij stuk is en dat ik niet een tweede stuk mobo heb.
Niemand van mijn kennissenkring heeft PCI-e in zijn machine... AARGH!
Is er iemand in of rond Amsterdam die effies 10 seconden mijn PCI-e kaart erin wil douwen om te zien of hij start? (DVI only). Duurt niet lang, erin en eruit...
Ik kan de hele 9e december (vrijdag) en vanaf de maandag daarop de hele week.
Please?!
Edit: mod: mocht dit soort smeekbedes niet mogen hier op dit forum dan ben ik het haasje want er is geen andere manier voor mij om het te weten te komen
[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 09-12-2005 04:08 ]
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.