X800XL PCI-e mogelijk stuk, tester rond Amsterdam gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 06:05

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Nou, de topic regel zegt het wel zo'n beetje.

Na een gevalletje condensatie (te lang mijn outdoor WC gebruikt... domdomdom :( ) lag mijn PC er uit.
Mobo is al vervangen (dat was geconfirmeerd stuk) maar nu vrees ik dat mijn X800XL ook de geest heeft gegeven :'(

Een nieuwe kaart is natuurlijk erg duur, dus alvorens ik er daarvan een op de bonnefooi ga bestellen wil ik 100% zeker weten dat hij stuk is en dat ik niet een tweede stuk mobo heb.

Niemand van mijn kennissenkring heeft PCI-e in zijn machine... AARGH! |:(
Is er iemand in of rond Amsterdam die effies 10 seconden mijn PCI-e kaart erin wil douwen om te zien of hij start? (DVI only). Duurt niet lang, erin en eruit...
Ik kan de hele 9e december (vrijdag) en vanaf de maandag daarop de hele week.

Please?! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Mail me op *** SPAM@SPAM.TV ***

Edit: mod: mocht dit soort smeekbedes niet mogen hier op dit forum dan ben ik het haasje want er is geen andere manier voor mij om het te weten te komen :'(

[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 09-12-2005 04:08 ]

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Uhm je zou ook het even bij een computerzaak kunnen vragen, die doen daar niet zo gauw moeilijk over.
Woon zelf iets te ver(Arnhem) anders mocht je het wel even bij mij proberen.

succes ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Tja, maar als hij echt stuk is wil ik wel meteen wat goeds terug kopen (7800GTX 512) en die zijn nergens te vinden. Een beetje gratis testen zonder belofte van aankoop zullen niet veel winkels doen denk ik zo.

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kost je misschien een keer een paar euro aan "onderzoekskosten", maar dan kan je wel gewoon naar je pcboer om de hoek :)

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Ah.. de financiele motivatie... ok, als echt niemand een ouwe tweakert wil helpen... dan doen we het zelf wel met GELLLLLLLLLD!!!

Mag ik iemand hier 5 euro bieden voor 5 minuten werk? (pc open, kaartje wisselen, testen, kaartje wisselen en pc weer dicht).

5 euro... gratis geld... :)

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
offtopic maar de zinsnede "gratis geld" is wel een mooie tegenspraak.
(edit: zit je te lang te denken zoek dan even de betekenis van geld op ;))

[ Voor 41% gewijzigd door jnice op 09-12-2005 01:57 ]

Verwijderd

Mjah, je naam nodigt niet echt om "even" te ontvangen, deden die Jappen destijds ook, "even" mijn vliegtuigje erin boren, ging er wel in maar kwam er niet meer uit :P

Neeeh, ff zonder dollen, ga dan ff langs de Ceintuurbaan in A'dam en loop ff bij Computerland of Mycom binnen, ben altijd geholpen door 1 van deze 2 zaken, kosteloos, maarjah, ben dan ook goeie klant bij ze ;) Maar ga dan ff in de vroege ochtend langs, is het nog rustig daar.

Succes, en zolang je geen gebak meeneemt kom je er bij niemand in :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
Edit: mod: mocht dit soort smeekbedes niet mogen hier op dit forum dan ben ik het haasje want er is geen andere manier voor mij om het te weten te komen :\'(
Het is hier geen contactforum, deze vraag hoort in V&A...

En neem voortaan contact op met een mod als je twijfelt of iets mag, dat werkt altijd beter dan een slotje achteraf als je dat niet doet :o
te lang mijn outdoor WC gebruikt... domdomdom :(
Misschien ben ik een oude zak die bovendien teveel tijd op de Balkan doorbrengt, maar ik moet hier onwillekeurig denken aan een houten hok boven een stinkende gat in de grond - en dan iemand die daar veel te lang op zit met een PC wiens VGA nat wordt :D

[ Voor 34% gewijzigd door dion_b op 09-12-2005 04:09 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.