Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ring- en SMS-toon toekennen aan groepen (Mobile 2k3)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vrees eigenlijk dat wat ik wil niet kan, helaas. Maar toch hier een poging:

Ik heb een Qtec 9090 Pocket PC Phone, daarop draait Windows Mobile 2003. Ik heb wat personen toegevoegd aan mijn contactpersonen in een groep met de naam "Urgent". Zoals de naam doet vermoeden zijn dit belangrijke contactpersonen! Ik zou het erg fijn vinden om een speciale Ringtone af te laten spelen als iemand uit die Urgent-groep me belt. Helemaal geweldig zou ik het vinden als ik aan deze groep ook een speciaal SMS-geluid zou kunnen toekennen.

De handleiding van de Qtec 9090 is erg summier en ik kan hierin niets vinden over dit onderwerp. Ook de tutorials van Microsoft melden niets hierover. Natuurlijk heb ik wel gezocht op Google en GoT, maar ik vind eigenlijk alleen een heleboel irrelevante informatie.

Iemand tips?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor deze (te vroege) kick.

Wat ik wil is dus standaard niet mogelijk met de software op de Qtec 9090.

Ik ben nu dus op zoek naar third-party software, waarmee je wel specifieke ringtones en SMS-geluiden kunt toekennen aan contactpersonen of groepen contactpersonen. Het hoeft geen gratis software te zijn, een trial-versie zou wel handig zijn zodat ik in ieder geval eerst even kan kijken of het programma de moeite (en het geld) waard is om te kopen.

Weet iemand zo'n programma voor Windows Mobile 2003?