vervanging voor Windows telefoonkiezer

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 20:41
Weet iemand een (bij voorkeur gratis) vervanger voor de Windows Telefoonkiezer?
Op m'n werk hebben we een nieuwe centrale met nieuwe telefoons welke voorzien zijn van een USB aansluiting.
Nu werkt dat allemaal perfect, en vanuit ons CRM systeem kunnen wij direct bellen. Nu is het alleen zo dat steeds die telefoonkiezer van Windows er tussen zit voor het bellen. Ook als je de hoorn van de telefoon opneemt komt dat schermpje naar voren.

Is er vervangende software beschikbaar om hetzelfde te doen of is er een optie (ik kan het niet vinden) dat de windows telefoonkiezer je niet meer lastig valt met die irritante schermpjes?

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 07:07

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Ligt (denk ik) een heel eind aan de het CRM programma.
Dus de manier waaarop het geschreven het programma is.

Hoe gaat de afhandeling verder?Dus hoe regel je hoe je de telefoon hebt aangesloten?

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 20:41
Nadat je de telefoon hebt geinstalleerd moet je de bijbehorende software installeren.
Deze callbridge software van Siemens geeft je een TAPI service provider.
Voor de specifieke telefoons die wij hebben krijg je de Callbridge TU TAPI service provider.

In de Windows telefoonkiezer selecteer je vervolgens deze TAPI service provider voor telefoongesprekken.

In de CRM software (Archie XRM) hoef je vervolgens niets te doen, deze geeft door aan de Windows Telefoonkiezer dat er een nummer gedraaid moet worden.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"