Geachte Tweaker!
Ik zit met een probleem namelijk:
Bij het maken van een tabel die 4 rijen weergeeft PHP netjes de 4 plaatsen naast elkaar, maar nu zit het probleem zich in de aantal rijen die weergeven worden als er minder dan 4 plaatsen zijn.
Ik heb geprobeerd dit op te lossen, maar ik weet werkelijk niet hoe ik dit netjes aanpak.
Als er nu minder dan 4 plaatsen zijn krijg je wel gewoon 4 kolommen en dat verneukt de layout.
Mensen die mij op weg kunnen helpen ?
Alvast bedankt !
Ik zit met een probleem namelijk:
Bij het maken van een tabel die 4 rijen weergeeft PHP netjes de 4 plaatsen naast elkaar, maar nu zit het probleem zich in de aantal rijen die weergeven worden als er minder dan 4 plaatsen zijn.
Ik heb geprobeerd dit op te lossen, maar ik weet werkelijk niet hoe ik dit netjes aanpak.
Als er nu minder dan 4 plaatsen zijn krijg je wel gewoon 4 kolommen en dat verneukt de layout.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| $ipr=4; for($i=0;$row=mysql_fetch_assoc($result);$i++) { if($i%$ipr==0) echo "<TR bgcolor=\"#DFDFDF\">\n"; $plaats = $row['plaats']; $plaat = urlencode($plaats); $straat = $row['straat']; $straa = urlencode($straat); print " <td> <a href='huizen.php?plaats=$plaat&s=$straa'>$straat</a> </td>"; if($i%$ipr==$ipr-1) echo "</TR>\n\n"; } if($i%$ipr!=0) { while($i++%$ipr!=0) echo "\t<TD>-</TD>\n"; echo "</TR>\n"; } print " </table></td> </tr> </table>"; |
Mensen die mij op weg kunnen helpen ?
Alvast bedankt !